  • 1. Data: 2006-07-13 09:57:18
    Temat: Zwrot kosztów na zakup kasy fiskalnej.
    Od: "krystyna4321" <k...@p...fm>

    Proszę o informację czy Urząd Skarbowy oddaje (tak jak wcześniej
    )połoweę kosztów zakupu kasy fiskalnej do sklepu.

  • 2. Data: 2006-07-13 18:47:17
    Temat: Re: Zwrot kosztów na zakup kasy fiskalnej.
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Zdaje się że tak, ale upewnić się możesz pytając dealera, u którego będziesz
    kupowac kasę. Zresztą oni wogóle Ci pomogą załatwić formalności zwoązane z
    kasą w US. Możesz też pocztytać tutaj:

    http://www.fiskalny.pl/

    Wybrałaś już kasę?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-07-13 20:57:56
    Od: "krystyna4321" <k...@p...fm>

    Tak, wybrałam Sharpa. Najbardziej mi się podoba.

  • 4. Data: 2006-07-14 05:06:00
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co>

    > Tak, wybrałam Sharpa. Najbardziej mi się podoba.
    A jakie są kryteria "podobania"?
    Pozdrawiam
    Darek

  • 5. Data: 2006-07-14 07:08:00