  • 1. Data: 2006-07-12 23:25:21
    Temat: Ojciec - dlugi - syn?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, czy komornik moze mnie (syna) scigac za dlugi ojca?
    Biorac pod uwage ze:
    1. mieszkam razem z ojcem
    2. nie mieszkam juz z ojcem.

    e-maile z innych domen
    niz pl. beda ignorwane.
    j...@p...pl
    gg:207344.

  • 2. Data: 2006-07-12 23:33:41
    Temat: Re: Ojciec - dlugi - syn?
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > Witam, czy komornik moze mnie (syna) scigac za dlugi ojca?
    > Biorac pod uwage ze:
    > 1. mieszkam razem z ojcem
    > 2. nie mieszkam juz z ojcem.
    > Pozdrawiam

    Nie może.
    Z tym, że jak mieszkasz z ojcem, to możesz mieć kłopoty z udowodnieniem
    co jest twoje w tym mieszkaniu.

  • 3. Data: 2006-07-12 23:43:49
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Dzieki za szybka odpowiedz:)
    ps. nie mieszkam juz.
    problem jest troche inny wlasciwie.
    ojciec mieszka z zona (moja matka), i wlasciwie chodzi o moja matke, co
    bedzie jak ojciec narobi dlugow, telefon, mieszkanie itp....pominmy
    dlaczego...poprostu ten typ "tak ma", z tym ze on ma kase na koncie....a
    matka niema nic doslownie ,ma bardzo niska emeryture (ojciec troche
    wieksza), co z tymi dlugami?....czy ew. komornik bedzie sciagal z emerytury
    matki , skoro ojciec narobi tych dlugow i ma kase na koncie a matka niema
    nic odlozonego?

    --
    e-maile z innych domen
    niz pl. beda ignorwane.

  • 4. Data: 2006-07-13 00:21:24
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek23 wrote:
> [...]
    > matki , skoro ojciec narobi tych dlugow i ma kase na koncie a matka niema

    Ponieważ są małżeństwem, to wspólnie odpowiadają za wzajemne długi.
    Komornik wybierze to co mu łatwiej ściągnąć.
    Kasę z konta ojca, emeryturę matki. Na mieszkanie też się chętny znajdzie.

    Teraz to jest już po rybkach.
    Proponuję złożyć wniosek do sądu o ustanownienie przymusowaj
    rozdzielności majątkowej, przynajmniej za następne długi nie będzie
    odpowiadać, a za raz za tym wnioskiem, wniosek o separację lub rozwód.
    A jak się będziesz żenił, to pamiętaj, że najpierw idzie się do
    notariusza ustanowić rozdzielność majątkową, a dopiero potem przed ołtarz.

  • 5. Data: 2006-07-13 03:52:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > Ponieważ są małżeństwem, to wspólnie odpowiadają za wzajemne długi.

    to raczej wyjątek

    > Komornik wybierze to co mu łatwiej ściągnąć.
    > Kasę z konta ojca, emeryturę matki. Na mieszkanie też się chętny znajdzie.

    jak będzie miał klauzulę przeciwko żonie
    a obecnie to nie takie proste

    KG

  • 6. Data: 2006-07-13 03:58:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > wyjątek i obecnie nie proste w stosunku do świeżych długów
    > Stare idą starym torem.

    ale on ma je dopiero narobić :)

    KG

  • 7. Data: 2006-07-13 03:58:38
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

  • 8. Data: 2006-07-13 04:02:04
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    kam wrote:

    > ale on ma je dopiero narobić :)
    >
    > KG
    aa,
    przeczytałem, że narobił.

    Zaciągnąć ojca za fraki do notariusza i podpisać rozdzielność majątkową.

  • 9. Data: 2006-07-13 11:48:45
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    kam <#k...@w...pl#> naskrobał/a w news:e94g54$hng$1@inews.gazeta.pl:

    > jak będzie miał klauzulę przeciwko żonie
    > a obecnie to nie takie proste

    Za mieszkanie z automatu pójdzie.