  • 1. Data: 2006-07-12 22:05:57
    Temat: Jakie mozliwosci obrony??
    Od: "Bart" <l...@w...pl>

    Zostalem zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej, przy tej okazji zostal
    mi sprawdzony aparat telefoniczny,
    ktory ku mojemu osupieniu okazal sie kradziony... W związku z tym zostalem
    zatrzymany.. Pod paragrafem 284&1K.K
    Czy istnieje jakieś wyjście z tej kłopotliwej sytuacji.. Dodam, ze nigdy nie
    bylem karany, pracuje. Telefon został
    (niestety) kupiony na bazarze.. Nie posiadam żadnego rachunku... Z gory
    dziękuje za każdą odpowiedź..

  • 2. Data: 2006-07-12 23:27:06
    Temat: Re: Jakie mozliwosci obrony??
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A wogole w takiej sprawe cos zmienia czy sie pracuje czy nie?

    --
    e-maile z innych domen
    niz pl. beda ignorwane.

  • 3. Data: 2006-07-13 07:38:54
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Bart" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie bylem karany, pracuje. Telefon został
    > (niestety) kupiony na bazarze.. Nie posiadam żadnego rachunku... Z gory

    Kupując oczywiście nawet do głowy Ci nie przyszło, że gościu sprzedający
    telefony dobrej klasy sprzedaje je poniżej ceny zakupu ?
    I nie wiedziałes, nawetr sie nie domyslałeś ze jest kradziony.
    Następnym razem jak trafi sie okazja pomyśl i nie kupuj na bazarze a w
    sklepie. Może i przepłacisz ale nie bedzie kradzione.

  • 4. Data: 2006-07-13 07:55:43
    Od: "Manta" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Bart" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zostalem zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej, przy tej okazji zostal
    > mi sprawdzony aparat telefoniczny

    A ja mam takie pytanie, jak najbardziej serio :)

    Czy moga w ogole sprawdzac apaprat telefoniczny podczas zwyklej kontroli
    drogowej?

  • 5. Data: 2006-07-13 07:59:09
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Manta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bart" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A ja mam takie pytanie, jak najbardziej serio :)
    >
    > Czy moga w ogole sprawdzac apaprat telefoniczny podczas zwyklej kontroli
    > drogowej?

    Jak im dasz to tak;)
    A jak powiesz, że n ie masz to nie

  • 6. Data: 2006-07-13 08:40:17
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    Manta napisał(a):
> [...]
    >

    > A ja mam takie pytanie, jak najbardziej serio :)
    >
    > Czy moga w ogole sprawdzac apaprat telefoniczny podczas zwyklej kontroli

    własnie w tej kwestii na podstawie jakich przepisów policja moze na
    ulicy sprawdzać mój aparat słyszałem od syna i córki
    ze w krakowie to u małolatów policja robi to nagminnie
    ale czy rzeczywiscie podzczas kontroli drogowej lub na ulicy????
    a jak nie dam aparatu to co ?
    z góry dzięki

  • 7. Data: 2006-07-13 08:56:34
    Od: d...@w...sobie.to

    adam158 <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > ze w krakowie to u małolatów policja robi to nagminnie
    > ale czy rzeczywiscie podzczas kontroli drogowej lub na ulicy????

    MOze teraz cos nowego wymyslili, ale kiedys takie (nie zawsze dotyczace telefonu)
    przeszukania odbywaly sie w trybie "nie cierpiacym zwloki". W takim trybie
    na zyczenie przeszukanego trzeba pisac protokol i potem to zatwierdzac. Jedyna rada
    bylo wiec po przeszukaniu samochodu domagac sie protokolu i:

    1. klucz 19 sztuk 1
    2. pompka do kol radziecka sztuk 1
    3. kombinerki stare zardzewiale sztuk 1
    3. kolo zapasowe kompletne sztuk 1
    4. pokrowiec na siedzenie przednie sztuk 2

    Takie cos wymieniajace kazdy znaleziony duperel, to caly dzien mozna pisac, marnujac
    tym
    samym czas policjanta (w rewanzu).

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    44. Move everything to one side of the room. Ask your roommate if he

  • 8. Data: 2006-07-13 09:22:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 13 Jul 2006 09:38:54 +0200, zmarekz napisał(a):

    > Kupując oczywiście nawet do głowy Ci nie przyszło, że gościu sprzedający
    > telefony dobrej klasy sprzedaje je poniżej ceny zakupu ?

    A Ty skąd wiesz, że były poniżej ceny zakupu? Wróżka?
    Zresztą często da się kupić legalny sprzęt bardzo tanio - patrz choćby na
    allegro, gdzie firmy sprzedają nowe telefony z gwarancjami i FV a często
    różnica w cenie to 200-300 zł na tym samym modelu (czyli 30-40% nawet).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-07-13 09:33:03
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik <d...@w...sobie.to> napisał w wiadomości

> [...]
    > 4. pokrowiec na siedzenie przednie sztuk 2
    >
    > Takie cos wymieniajace kazdy znaleziony duperel, to caly dzien mozna

    szkoda, ze nigdy nie mialem takiej kontroli jak jezdzilem poprzednim
    samochodem...
    4589 kabel szary 2m
    4590 kabel szary 150cm
    ufff koniec, przechodzimy do kabli czarnych... :)

    --
    pozdrawiam
    bolo

  • 10. Data: 2006-07-13 10:28:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zmarekz wrote:

    > Kupując oczywiście nawet do głowy Ci nie przyszło, że gościu sprzedający
    > telefony dobrej klasy sprzedaje je poniżej ceny zakupu ?
    > I nie wiedziałes, nawetr sie nie domyslałeś ze jest kradziony.

    Znaczy się jak salony sprzedają za złotówkę, to też kradzione? ;)

    > Następnym razem jak trafi sie okazja pomyśl i nie kupuj na bazarze a w
    > sklepie. Może i przepłacisz ale nie bedzie kradzione.

    Jasne. W sklepach to kradzione się nie trafiają?

    I czy mógłbyś człowiekowi odposać na temat, zamiast mędrkować?