  • 11. Data: 2008-01-15 18:24:14
    Temat: Re: Umowa zlecenie a kobieta w ciąży
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Generalnie L4 nie uprawnia już do żadnych świadczeń.

    A czy ona może iść na L4 jeśli ma umowę zlecenie?

    --
    ___ -- ___
    '=_\(",)/_='

  • 12. Data: 2008-01-15 18:27:14
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    Klara Bemol pisze:

    > zwolnienie, czyli niezdolność do pracy w określonym terminie, jest
    > równoczesna we wszystkich zakładach pracy

    A co może jej zrobić szef biura jeśli wykryje, że ona tylko u niego
    złożyła L4?

    --
    ___ -- ___
    '=_\(",)/_='

  • 13. Data: 2008-01-15 18:42:19
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    kobietka pisze:

    > A co może jej zrobić szef biura jeśli wykryje, że ona tylko u niego
    > złożyła L4?

    może to zgłosić do ZUSu

  • 14. Data: 2008-01-15 19:13:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kobietka pisze:
    > 1. Czy kobieta zatrudniona na umowę zlecenie,

    Jak to jest zlecenie, to nie jest zatrudniona, tylko wykonuje zlecenie.

  • 15. Data: 2008-01-15 19:36:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kobietka pisze:

    > Mam jeszcze jedno pytanie na jaki czas daje się umowę zlecenie?

    Z reguły na czas wykonywania zlecenia ;)

  • 16. Data: 2008-01-15 19:37:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kobietka pisze:

    > A czy ona może iść na L4 jeśli ma umowę zlecenie?

    Nie, bo niby z jakiej racji? Zobowiązała się wykonać zlecenie i ma je
    wykonać. Mogła nie zachodzić w ciążę albo poszukać jakiegoś etaciku.

  • 17. Data: 2008-01-15 20:05:26
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "kobietka" <b...@v...pl> wrote
    > A czy ona może iść na L4 jeśli ma umowę zlecenie?

    A co nie może chorować...? Pytanie raczej co wtedy ze zleceniem?

  • 18. Data: 2008-01-15 20:07:04
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "kobietka" <b...@v...pl> wrote
    > Mam jeszcze jedno pytanie na jaki czas daje się umowę zlecenie?

    Na jaki się chce, jak każdą umowę.

  • 19. Data: 2008-01-15 20:40:28
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote
    > Nie, bo niby z jakiej racji? Zobowiązała się wykonać zlecenie i ma je
    > wykonać.

    A jak nie może już wykonać zlecenia?

  • 20. Data: 2008-01-15 22:08:22
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak to jest zlecenie, to nie jest zatrudniona, tylko wykonuje zlecenie.

    Możesz mi wskazać definicję słowa "być zatrudnionym", która wyklucza
    umowę zlecenie?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz