  • 1. Data: 2008-01-15 10:21:59
    Temat: odsetki w sprawie sądowej
    Od: "B.W." <b...@p...com>

    Witam na grupie.
    Czy ktoś sie orientuje w jakiej wysokości naliczane są odsetki od spraw
    sądowych .Moja sprawa z firmą ubezpieczeniową ciągnie sie juz ponad dwa
    lata. Byc może wkrótce sie zakończy. Problem w tym, że ceny w budownictwie w
    ciagu tych 2 lat bardzo podskoczyły, a firma ubezpieczeniowa trzyma sie cen
    z przed 2 lat, bo tak wynika z OWU. Interesuje mnie, czy naliczone odsetki
    będą w stanie pokryc tą róznicę w cenach, czy będę musiała wytaczać kolejna
    sprawę.
    Pozdrawiam i czekam na info
    Bożena