  • 1. Data: 2003-02-06 18:12:52
    Temat: Umowa o pracę
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Ma ktos może wzorek umowy o prace dla małego przesiębiorstwa nie
    posiadającego regulaminu pracy i wynagradzania?
    Świadczenie urlopowe nie ma byc wypłacane.

    Z góry dzięki

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2003-02-06 18:20:56
    Temat: Re: Umowa o prac
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisal w

    > Ma ktos może wzorek umowy o prace dla małego przesiębiorstwa nie
    > posiadającego regulaminu pracy i wynagradzania?
    > Świadczenie urlopowe nie ma byc wypłacane.

    Powtarzam sie, ale co tam:
    http://www.ips-infor.com.pl/pity/druki/index.htm
    (dysklajmer: nie jestem "spokrewniona" z przedsiebiorstwem p.Marcina
    Konopki, a reklamuje go, bo na to zasluguje :-)))

    Marta

  • 3. Data: 2003-02-06 23:05:47
    Temat: Re: Umowa o pracę
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
    > Ma ktos może wzorek umowy o prace dla małego przesiębiorstwa nie
    > posiadającego regulaminu pracy i wynagradzania?
    > Świadczenie urlopowe nie ma byc wypłacane.

    może się głupio spytam, ale czy wtedy są jakieś inne wzory umowy?

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-02-07 06:49:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik hADeSik napisał:
    > ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###

    > może się głupio spytam, ale czy wtedy są jakieś inne wzory umowy?

    Jeżeli nie ma regulaminu wynagradzania i regulaminu pracy, wiele kwestii
    trzeba zawrzec w umowie.
    Zwłaszcza teraz, gdy firmy do 20 pracowików tez nie muszą tworzyć tych
    regulaminów.
    Ot choćby taki szczegół, że nie wyplaca sie świadczenia urlopowego czy
    też ustalenie terminów wypłaty wynagrodzeń.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-02-08 16:44:56
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

> [...]
    > Ot choćby taki szczegół, że nie wyplaca sie świadczenia urlopowego czy
    > też ustalenie terminów wypłaty wynagrodzeń.

    no to faktycznie nie przemyślałem...
    a w takim razie mam inne pytanie: firma zatrudnia 16 osób na umowę o
    pracę i ponieważ był taki obowiązek to ma regulamin pracy oraz
    wynagradzenia - czy teraz ma je zlikwidować?
    czy na nowych umowach o pracę oraz angażach ma wpisywać te wszystkie
    *dodatkowe informacje* , czy może posługiwać się dalej regulaminami,
    które powstały wcześniej?

  • 6. Data: 2003-02-09 12:03:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]
    > czy na nowych umowach o pracę oraz angażach ma wpisywać te wszystkie
    > *dodatkowe informacje* , czy może posługiwać się dalej regulaminami,

    A czytaty jest? Bo że pisaty to widac.
    Napisałam "nie muszą". To nie znaczy że "NIE MOGĄ".
    Moga, a jak juz maja to problem z głowy.

    Natomiast co do likwidowania istniejących regulaminów, to ja sie nie
    wypowiadam. Przepis jest tak świeży że nikt nic nie wie...

    Zresztą pożądnego wzoru umowy dla tych bezregulaminowych przedsiębiorstw
    ciagle znaleźć nie mogę. Formularze IPS oferują jedynie wzorek
    minimalistyczny zakładajacy istnienie regulaminów.
    Bede musiała siąść z KP i sama cos wydumać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-02-09 20:32:20
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
    > A czytaty jest? Bo że pisaty to widac.
    > Napisałam "nie muszą". To nie znaczy że "NIE MOGĄ".
    > Moga, a jak juz maja to problem z głowy.

    troche czytaty jest, ale jak widać tylko trochę ;-)
    (w końcu mi się dostało, ale na szczęście nie tak bardzo...)

    > Natomiast co do likwidowania istniejących regulaminów, to ja sie nie
    > wypowiadam. Przepis jest tak świeży że nikt nic nie wie...

    no właśnie... ;-(

> [...]
    > minimalistyczny zakładajacy istnienie regulaminów.
    > Bede musiała siąść z KP i sama cos wydumać.

    mogę spróbować pomóc, ale że czytaty tak do końca nie jestem to nie wiem
    co z tego wyjdzie... ;-)
    (adres na priv to nick a domena bez zmian, czyli op.pl...)