  • 1. Data: 2003-02-06 17:11:04
    Temat: gdzie znaleźć ujednolicony tekst KPK?
    Od: "Sikora Pawel" <t...@p...fm>

    Witam

    Jak w temacie - chodzi mi o najnowszą wersje z uzględnieniem zmian z
    1.VII.2003

    z góry dziękuje

  • 2. Data: 2003-02-06 17:27:59
    Temat: Re: gdzie znale?ć ujednolicony tekst KPK?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Wiesz - 1 lipca 2003 roku dopiero nadejdzie. Zresztą nie wiadomo do końca,
    jakie to będą zmiany. Na razie jest projekt zatwierdzony przez sejm i
    przesłany do senatu. Poszukaj na orce.

  • 3. Data: 2003-02-06 21:31:26
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Wiesz - 1 lipca 2003 roku dopiero nadejdzie. Zresztą nie wiadomo do końca,
    > jakie to będą zmiany. Na razie jest projekt zatwierdzony przez sejm i
    > przesłany do senatu. Poszukaj na orce.

    Już był chyba dziennik ustaw. A na pewno prezydent podpisał.

    KG

  • 4. Data: 2003-02-06 21:49:00
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz - 1 lipca 2003 roku dopiero nadejdzie. Zresztą nie wiadomo do końca,
    > jakie to będą zmiany. Na razie jest projekt zatwierdzony przez sejm i
    > przesłany do senatu. Poszukaj na orce.

    Niepotrzebna orka - patrz Dz.U. Nr 17 poz. 155,
    zmiany wchodzą 1 libca br.

  • 5. Data: 2003-02-06 23:08:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    No to zaspałem. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.