  • 1. Data: 2003-02-06 17:11:57
    Temat: Czy pracodawca może kazać ....
    Od: r...@p...onet.pl

    .....pracownikowi iść na urlop w terminie który jest niezgodny z planem urlopów?

  • 2. Data: 2003-02-07 08:27:29
    Temat: Re: Czy pracodawca może kazać ....
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > .....pracownikowi iść na urlop w terminie który jest niezgodny z planem
    urlopów?

    Termin powinien być uzgodniony z pracownikiem mówi o tym par.5
    rozporządzenia ministra pracy.

    § 5. W okolicznościach uzasadniających przesunięcie urlopu na inny termin
    niż określony w planie urlopów lub ustalony po porozumieniu z
    pracownikiem, pracodawca udziela pracownikowi niewykorzystanego
    urlopu w terminie z nim uzgodnionym

    treść rozporządzenia znajdziesz tutaj
    http://www.park.pl/index_du_przepis.php3?przepis=du&
    rok=1997&numer=2&pozycja
    =14

  • 3. Data: 2003-02-07 08:36:33
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > treść rozporządzenia znajdziesz tutaj

    http://www.park.pl/index_du_przepis.php3?przepis=du&
    rok=1997&numer=2&pozycja
    > =14

    do adresu trzeba dopisać =14

    podam jeszcze nazwe rozporządzenia:

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ

    z dnia 8 stycznia 1997 r.

    w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego,
    ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu
    pieniężnego za urlop.

    (Dz.U. z dnia 9 stycznia 1997 r.)

  • 4. Data: 2003-02-07 13:17:23
    Od: r...@p...onet.pl

    Dzięki , moje ptanie było spowodowane częstym "wyganianiem" Nas na urlopy w
    terminach które Nam niepasują. Jeszcze raz dzięki, mam jeszcze jedno pytanie
    ale to już jest nowy temat .