  • 1. Data: 2003-02-06 17:08:55
    Temat: Od jakiego wieku przesunięcie do rezerwy?
    Od: "Piotr Pospieszny" <t...@p...onet.pl>

    Na początku chciałbym się przywitać, ponieważ pierwszy raz napiszę coś na
    tej grupie.

    Więc - Dzień Dobry :)))

    A teraz sprawa, w której prosiłbym o pomoc:
    czy ktoś mi może powiedzieć, dać jakiegoś linka itp. w sprawie służby
    wojskowej?
    Otóż dokładnie to chciałbym wiedzieć od jakiego wieku zostaje się
    automatycznie przesuniętym do rezerwy?
    Czy w ogóle istnieje coś takiego jak automatyczne przesunięcie do rezerwu
    po ukończeniu jakiegoś wieku? Czy np. trzeba jeszcze jakieś warunki
    spełniać?

    Pozdry
    Pośpiech

  • 2. Data: 2003-02-07 06:10:29
    Temat: Re: Od jakiego wieku przesunięcie do rezerwy?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    poszukaj w archiwum, była kiedyś debata na ten temat i doszliśmy do
    kontruktywnych wniosków :)

  • 3. Data: 2003-02-10 19:32:24
    Od: "Homomorfizm" <m...@f...pl>

    I oto nadszedł dzień, w którym Piotr Pospieszny ogłosił następującą
    (pół)prawdę:

    ukonczone 27

    H[z]

  • 4. Data: 2003-02-11 10:06:43
    Od: "Piotr Pospieszny" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Homomorfizm" napisał w wiadomości news:
    > I oto nadszedł dzień, w którym Piotr Pospieszny ogłosił następującą
    > (pół)prawdę:

    > ukonczone 27

    Poczytałem trochę informacji w sieci (bo ja zdolna bestia jestem i w ogóle
    ;)) i już wiem, że nie 27, a 28.
    I do tego liczy się to na koniec roku kalendarzowego w którym poborowy
    miał urodziny.
    27 lat dotyczy tego kto skończył studia.

    Pozdry
    Piotr