    Date: Tue, 16 Sep 2014 22:45:43 +0200
    From: Sonn <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa kupna samochodu

> [...]
    > zarejestrowaniu pojazdu. Dostajesz odmowę (która powinna być zgodnie z
    > przepisami wydana w formie w/w) "słowną" pt SPIEPRZAJ DZIADU ... a Ty
    > spieprzasz. No śmieszy mnie to.
    >
    > No chodzi o to, że twierdzisz, że dostałeś odmowę - a odmowy nie
    > dostałeś, bo jesteś gatunkiem człowieka, który nawet nie potrafi
    > asertywnie poprosić o tą odmowę. Skup się - takich "urzędników" należy
    > edukować. Jakbyś poprosił o odmowę w formie decyzji administracyjnej -
    > dowiedziałbyś się z niej, czy mogła czy nie mogła odmówić - a
    > przynajmniej mógłbyś się odwołać do SKO od decyzji widzimisię ŻENY ZA

    Ale wiesz, że ta żena za pultem zgodnie z k.p.a. ma 30 dni na wydanie
    takiej decyzji, prawda? A jak sie uprze to nawet drugie tyle. Nie ma
    obowiązku wydania ci decyzji "na miejscu i od ręki". Więc nie wiem co
    tak cie tu bawi
    Uprze się i zacznie ci robić na złośc i z rejestracją poczekasz sobie 60
    dni.

    > Na ten moment, pobiegłeś jak piesek przez 200 km zgodnie z
    > żądaniem baby z okresem, i nie bardzo wiem, co tu chcesz osiągnąć.
    > Jakiej "rady zaznać" ?
    >

    > Pachołek pełną gębą raczej ...

    Maniery pachołka to ja tu raczej u ciebie widze

    --
    Sonn