  • 1. Data: 2004-11-04 18:30:48
    Temat: Umowa Handlowa-nie wykonano uslugi.
    Od: "blablaksi" <b...@w...pl>

    Potzrebuje bardzo pomocy lub chodzby informacji.
    NA swojej drodze spotkalam nie uczciwego , sprzedawce montera.. i juz mam
    dosc z czekaniem na ...brame i jej montaz.
    Podpisalam z nim umowe gdzie piszeiz w ciagu 3 tyg maja mi dostarczyc i
    zamontowa brame garazowa. Dzwonie do nich 2-3 dni przed terminem No i sie
    okazuje ze ...z powodu 1 listopada maja opoznienie i nie bedzie dostawy bram
    w tym mojej . Wkurzam sie ale ok umawiam na kolejny termin tzn na jutro
    .Dzis dzwonie by sie dowiedziec o ktorej beda i co??ANo friko pomimo moich
    uilnych prosb nikt mnie nie poinformowal ze nie mam jutro montazu... Facet
    se pogrywa ze mna jak tylko potrafi .
    Jestem w ciazy i 15 to ja juz moge lezec na porodowce a nie uzerac sie z
    montazystami. Niestety tz daleko i musze se radzic sama...
    Wkurza mnie to iz facet jak kazdy powykonawca wzial zaliczke i teraz
    co??szukaj wiatru w polu ??na 1700zl wartosci bramy wplacilam 600zl .Nie
    chcialabym by mi one przepadly.
    Na umowie jest zaznaczone ze "w sprawach nie uregulowanych do nimniejszej
    umowy stosuje sie Kodeks Cywilny..
    Tia ale co wynika z tego dla mnie??
    Plizz...czy mam wogole jakies prawa czy moje jedyne prawo to czekac do
    skutku lub wloczyc sie po sadzie dla 600zl?

    Mona.

  • 2. Data: 2004-11-04 19:02:29
    Temat: Re: Umowa Handlowa-nie wykonano uslugi.
    Od: piotrs<p...@o...pl>

    Radzę jeszcze poczekać.
    Zobacz art. 476 i nast. kc.(kodeksu cywilnego)
    Zadzwonić jeszcze raz, wezwać niezwłocznie do wykonania.
    Jeśli i tym razem nie poskutkuje firma będzie w zwłoce(choć moim
    zdaniem już jest).
    Pieniądze Ci nie przepadną, w najgorszym wypadku, może wykonać
    bramę garażową ktoś inny na koszt tej firmy (480 kc)

    IMHO

    -> http://usenet.pomocprawna.info