    From: "Artist" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ulga remontowa
    Date: Mon, 29 Apr 2002 08:32:16 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@praxis2.pol.pl

    > Rozczulasz sie nad sobą ;)
    > Zajrzyj:

    http://groups.google.com/groups?as_oq=ulga%20ulgi%20
    remontowa%20remontowej&a
    s_ugroup=pl.*.prawo*&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=5&
    as_miny=2001&as_maxd=26&
    as_maxm=4&as_maxy=2002&num=100&hl=en
    > (kto lubi to "hl=pl"), policz ilość odpowiedzi (średnio co trzeci
    > wątek) i wydedukuj czemu nikomu nie chce się już pisac na ten temat ;)
    >
    > Nie przeocz że na dole strony jest lista *setek* (6 pełnych setek)
    > wątków łapiacych słowa kluczowe... !
    >
    > Pozdrowienia -:) Gotfryd

    Nie, aż tak bardzo to się nie rozczulam, potrafię sobie pomóc nawet bez
    waszej pomocy. ;)
    Tyle że czytam grupę regularnie od lutego i jakoś nie pamiętam żeby coś
    takiego było.
    Zresztą każdy przypadek jest trochę inny i na każdy trochę inaczej należy
    spojrzeć.
    Bo czy umowa najmu lokalu jest tytułem prawnym do lokalu ?
    Teraz już wiem że tak... ale to i tak nie dzięki wam. ;)
    Ludzie piszą tutaj bo oczekują szybkiej i konkretnej odpowiedzi. Tak lub
    nie. I chyba po to jest ta grupa.
    No chyba że się mylę. ;)