  • Data: 2002-04-26 23:14:42
    Temat: Re: Ulga remontowa
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Apr 2002, Artist wrote:
    [...]
    >+ > > Czy na podstawie umowy najmu, mam prawo odliczać sobie koszty remontu
    >+ > > takiego mieszkania.
    >+ > > Co jest podstawą prawną do korzystania z tej ulgi ?

    AFAIK "tytuł prawny" do lokalu.

    >+ > > Czy trzeba mieć akt własności ?

    Nie. Byliby poszkodowani lokatorzy mieszkań komunalnych (wynajem !)

    >+ > > Czy może trzeba być zameldowanym ?

    AFAIK nie - byliby poszkodowani właściciele ;) (moga mieszkać
    gdzie indziej), ale tu moge się mylić.
    [...]
    >+ Dziękuję za jakikolwiek odzew, bo jak widzę drobne problemy "Polaka-Szaraka"
    >+ nikogo tu nie obchodzą.

    Rozczulasz sie nad sobą ;)
    Zajrzyj:
    http://groups.google.com/groups?as_oq=ulga%20ulgi%20
    remontowa%20remontowej&as_ugroup=pl.*.prawo*&as_drrb
    =b&as_mind=12&as_minm=5&as_miny=2001&as_maxd=26&as_m
    axm=4&as_maxy=2002&num=100&hl=en
    (kto lubi to "hl=pl"), policz ilość odpowiedzi (średnio co trzeci
    wątek) i wydedukuj czemu nikomu nie chce się już pisac na ten temat ;)

    Nie przeocz że na dole strony jest lista *setek* (6 pełnych setek)
    wątków łapiacych słowa kluczowe... !

    Pozdrowienia -:) Gotfryd