  • 571. Data: 2022-05-31 02:35:52
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Broń palna ma t odo siebie, że skutki niewiele zależą od tego, kim jest
    > operator. Nawet idiota może mieć szczęście i celnie strzelić.

    I w warunkach bojowych postrzegasz tego niemowlaka jako zagrożenie,
    operatora i cel to zabicia, bo na śpioszku leży kałach?

    --
    Marcin

  • 572. Data: 2022-05-31 02:40:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale większość ludzi była na tyle mądra, że nie bawili się w podchody z
    > BWP-ami. Bez względu na to, skąd tam się te BWP-y wzięły podglądając ich
    > z za jakiejś przesłony można było być prawie pewnym, że ktoś strzeli.

    A kobiety można gwałcić jeśli są ładne i wyjdą na miasto po ciemku.

    --
    Marcin

  • 573. Data: 2022-05-31 02:49:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > O ile mi wiadomo żaden używany w BWP. zbyt mały kaliber. W artylerii

    To do czego są takie małokalibrowe odłamkowce?

    > p-lot używa się takich wybuchających w określonym dystansie, ale chyba
    > najniższym kalibrem z taką amunicja jest 57 mm.

    No widziałem co powyciągano z pasażerów i załogi MH17, choć Buk to
    odrobię inna bajka.

    > O ile może być więcej, niż jeden odłamek, to z tą śmiercią na miejscu
    > gorzej. z wykrwawienia, to jednak dłuższa chwila. Od kontuzji, to kilka
    > dni.

    No to ponownie, do czego taka amunicja? Zresztą dyskusja o tyle
    akademicka, że cały czam mamy możliwość, ze se walneli normalnym
    pociskiem, a jak dalej jechał to skosili go z jakiegoś małokalibrowego
    automatu.

    > ale podsłuchiwanie tu nie ma nic do rzeczy. Albo nie wolno go tam
    > wrzucać, albo wolno.

    Chyba nie ma watpliwości, że nie wolno, ale Ty twierdziłeś, że
    okoliczności zmieniają ocenę moralną sytuacji. DLa mnie nie bardzo.

    > Mogło być nawet nielegalne polowanie. Tylko nie mamy żadnego dowodu na
    > to, co się tam stało.

    Mogło, ale w ramach swojego sceptycyzmu pokazujesz, że mogło być inaczej
    niż to jest przedstawiane, a ja Ci z kolei zwracam uwagę, że przy takim
    tłumaczeniu podobnych przypadków, nijak się nie da wytłumaczyć, dlaczego
    Bucza i Irpień nagle zrobiły się tak pod wzgledem zabitych cywilów
    wyjatkowe. Albo coś się tam specyficznego stało, albo te wszystkie
    wojenne prawidłowości na które wskazujesz, powinny równiez występować w
    innych miejscach. Inaczej wychodzi jednak, że ktoś w Buczy wyrżnął tych
    cywilów.

    > Nic się nie stało moim zdaniem, tylko dziennikarze dopadli filmik i
    > tworzą koło tego teorie.

    Tak, z tym jednym filmem z drona, ale trupów jest nieco więcej.

    --
    Marcin

  • 574. Data: 2022-05-31 02:50:47
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No widzę kilku.

    Z ciekawości, np. kogo?

    --
    Marcin

  • 575. Data: 2022-05-31 02:52:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie. Nie mam. Ale z ciekawości pytam o ocenę działań izraela w stosunku
    > do palestyńczyków i turcji w stosunku do kurdów. No bo czym się różnią
    > od działań kacapów? Poza tym że izrael i turcja są trochę "nasi"?

    No to jak nie masz, to sam widzisz, że istnieją uniwersalne kryteria
    pozwalające na ocenę działań i wcale nie trzeba wyłącznie słuchać stron
    i ich sentymentów do ochrony własnych dup.

    --
    Marcin

  • 576. Data: 2022-05-31 02:54:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie ogarniam twojego toku myślenia:P To coś jak milicjanci, akwarium i
    > pedały?

    No taki instruktor narciarski nagle dostający taki kontrakt na zakup...
    może terroryzmem tu nak mocno nie wali, ale coś jest co może zagrażać
    stabilności państwa. A z drugiej strony miszcz od respiratorów dostał
    przecież negatywa od ABW, a i tak kontrakt dostał.

    --
    Marcin

  • 577. Data: 2022-05-31 06:28:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale większość ludzi była na tyle mądra, że nie bawili się w podchody z
    > BWP-ami.

    On nie bawił się w żadne podchody. I miasto nie było puste. Przez całą
    okupację mieli z piwnic nie wychodzić?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 578. Data: 2022-05-31 06:36:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już kilka razy prosiłem, byś podał podstawę prawną.

    Poważnie? Ten przepis o wyższej konieczności i poświeceniu dobra mniej
    wartego (posiadania sprawnego AED) nad dobrem o większej wartości
    (ludzkim życiem), w związku z tym który nakazuje każdemu udzielić pomocy
    w ramach jego możliwości (na przykład udostepnienia AED), Szukać
    paragrafy czy ci wystarczy? Do oddychania tez podstawy prawnej
    potrzebujesz??

    > "Kto posiadając AED nie wydaje go innej osobie na jej żądanie, podlega
    > karze ..." - znasz taki przepis?

    Troszke rence opadajom...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 579. Data: 2022-05-31 06:56:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale my o poloni i wyborach na pis, wiec raczej nie samorządowych.

    To jest dokładnie ta sama argumentacja - mieszkasz gdzie indziej, nie
    głosujesz.

    > Nie wiem coś się tak na te wybory samorządowe uparł skoro dyskusja
    > wyszła od tego jak głosuje polonia.

    Bo to dokładnie to samo, tylko skala inna. Głosujesz na "władce" u
    którego żyjesz:P

    > To, że pewne rzeczy są elementem pakietu.

    No nie. To akurat nie było w pakiecie:P

    > Chcecie mieć stolicję w
    > Warszawie to niestety będą się tam panoszyli różni osobnicy ze swoimi
    > posranymi pomysłami. Zresztą ten z Żoliborza to zdaje się Warszawiak.

    No to niech przegłosuje u czaszkowskiego i sobie stawia:P

    > Legiony Maryji już prężą to i owo, głownie chyba owo.

    W sensie mohery czy naziołki?

    > No dobrze, ale te wybory samorządowe to Twoja dewiacja z pierwotnego tematu.

    Nie - róznią się tylko skalą.

    > Ja to może i tak, ale trochę ogólniej rozmawiamy. A z tymi podatkami to
    > taki pewien nie jeste.

    Większość krajów ma z nami taką umowę - przynajmniej tych co ci z
    pamieci do głowy przyjdą (nie wiem jak z rajami podatkowymi).

    > Nie szkodzi. Jest.

    No to w ramach teoretycznej możliwości jestem sklonny przyznać ci prawo
    do głosowania w dniu głosowania miedzy 10 a 14 w lokalu 14 na narbutta
    70 w warszawie - uprzedzając nie mam pojecia co tam jest:P

    > No przecie ja głosuję właśnie w Warszawie. Ja ogólnie wszystko w
    > Warszawie. Chyba. Przynajmniej różne cywilne certyfikaty.

    W sensie przylatujesz na wybory?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 580. Data: 2022-05-31 06:57:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No taki instruktor narciarski nagle dostający taki kontrakt na zakup...
    > może terroryzmem tu nak mocno nie wali, ale coś jest co może zagrażać
    > stabilności państwa.

    A dobra - czyli jak z góralem, narzędziem i gwałtem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!