  • 31. Data: 2011-12-22 02:26:00
    Temat: Re: Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "beherit" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jcsogb$p3f$1@inews.gazeta.pl...

    > Kulą powiedziałbym w to:
    > Obowiązek objęcia informacji tajemnicą bankową istnieje od chwili
    > rozpoczęcia negocjacji z bankiem i przekazania bankowi przez klienta
    > pierwszych informacji aż do czasu zakończenia okresu przechowywania przez
    > bank tych informacji w każdej formie
    >
    > Wszystkie warunki z powyższego zachodzą, aby dane objąć obowiązkiem
    > zachowania tajemnicy.
    >
    > Zarówno Pan z banku X jak i Pan z firmy Z przyznali się w nagranych
    > rozmowach telefonicznych.
    > Tak zostało to zgłoszone, bo staram się od paru lat swoje dane chronić.
> [...]

    Ale przywołujesz przepis dotyczący danych objętych tajemnicą bankową,
    podczas gdy w tym wypadku można sie co najwyżej zastanawiać nad ochroną
    danych osobowych, bo imię, nazwisko i numer telefonu nie są danymi objętymi
    tajemnicą bankową. W tym konkretnym wypadku mamy do czynienia raczej z
    czynem nieuczciwej konkurencji, naruszeniem interesów pracodawcy przez
    pracownika. Jaką szkodę Ty poniosłeś lub mogłeś ponieść tego tytułu, że
    ktoś Ci zaproponował lepsze warunki?

  • 32. Data: 2011-12-22 07:34:57
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 21 Gru, 14:51, beherit <b...@g...com> wrote:

    > Być może. Ale procent nawet wysoki jest chyba najlepszym rozliczeniem -
    > chcesz, bierzesz, a nie poradzisz sobie to i mnie nie kasuj i czasu nie
    > marnuj. Ja wiem że to utopia :)

    Nie utopia, są takie firmy, przynajmniej w zakresie ubezpieczeń
    działają.

  • 33. Data: 2011-12-22 08:15:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gr napisa?(a):

    > Nie utopia, są takie firmy, przynajmniej w zakresie ubezpieczeń
    > działają.

    Na przykład?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 34. Data: 2011-12-22 08:42:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 21 Dec 2011 16:04:12 +0100, Kris wrote:

    > A czy w tym przypadku bank był juz administartorem tych danych?

    Oczywiście, jeśli je przyjął do przetwarzania -- bo klient wypełnił
    formularz -- to jak najbardziej tak :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 35. Data: 2011-12-22 09:14:14
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" napisał w wiadomości grup

    >Pracownik zawalił - wywalą pracownika i tyle.

    Mogłeś tego nie pisać. Teraz menda będzie próbowała przed świętami
    szantażować pracownika. Co za szuja.

  • 36. Data: 2011-12-22 09:15:22
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" napisał w wiadomości grup

    >Chcialbys odszkodowania za to, ze ktos Ci zaproponowal lepsze warunki?
    >Jestes alternatywnie inteligentny?

    Oj tam, oj tam. To po prostu zwykła szuja.

  • 37. Data: 2011-12-22 09:16:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "beherit" napisał w wiadomości grup

    >Szczerze - ... kasę za milczenie. Wizerunek banku, niezależnie od kary
    >finansowej, która może ponieść też jest istotny. A nikt mi nie zabroni
    >powiedzieć publicznie, że bank X jest taki i taki, szczególnie w kontekście
    >posiadania dowodów.
    W najlepszym przypadku dostaniesz list od banku z przeprosinami i długopis z
    logo banku jako upominek.

  • 38. Data: 2011-12-22 10:26:03
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 00:15:21 +0100, KRZYZAK napisał(a):

    > Chcialbys odszkodowania za to, ze ktos Ci zaproponowal lepsze warunki?
    > Jestes alternatywnie inteligentny?

    Kretyni, normalnie kretynizm i ślepota.
    Nie widzisz tutaj mechanizmu i układu?
    Pracownik banku, szeregowy zapewne, instytucji "zaufania publicznego", na
    spotkaniu w sprawie zaciągnięcia kredytu, OTRZYMUJE od potencjalnego
    kredytobiorcy jego finansowe DANE, typu wysokość dochodów, jakiego typu
    dochody, jakiego typu wydatki, ile wydaje na "życie", jakie ma INNE kredyty
    i w czy w TYM baku czy innych, czy ma jakieś alimenty, egzekucję itp itd.

    Dlaczego KURWA taki padalec przekazuje takie dane swojej znajomej z firemki
    zapewne z rynku finansowego, która nie będzie bankiem, lub jeżeli jest
    bankiem - to konkurencyjnym dla tego banku z którym nasz bohater rozmawiał?
    BEZDYSKUSYJNIE miałby z tego swoją dolę, którą podzieliłaby się z nim ta
    znajoma, gdyby nasz bohater zawarł z nią umowę.

    Hehehe, na pierwszy rzut oka będzie możliwe że kredyt byłby "oczko/a
    tańszy", ale na pewno doszłyby koszty o których agentka nie poinformowała,
    jakieś prowizje, ubezpieczenia, zabezpieczenia itp itd.

  • 39. Data: 2011-12-22 10:29:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-22, Kamil <a...@a...com> wrote:

    > Kretyni, normalnie kretynizm i ślepota.
    > Nie widzisz tutaj mechanizmu i układu?
    >
    > [...]
    Oj tam, oj tam przeciez nic sie nie stalo a pracownik to dobroczynca
    ktory chcial dobrze.

    --
    Artur

  • 40. Data: 2011-12-22 15:40:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > przez pracownika. Jaką szkodę Ty poniosłeś lub mogłeś ponieść tego
    > tytułu, że ktoś Ci zaproponował lepsze warunki?

    Co to ma wspólnego ze sprawą ?