  • 1. Data: 2011-12-20 20:38:12
    Temat: Zmiana stawki VAT, kto zatrzymuje różnicę
    Od: "Szymon" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    dostałem pismo od dewelopera, w którym informuje mnie, ze ma indywidualną
    interpretację MF w sprawie opodatkowania wyłącznego miejsca postojowego. W
    związku z tym dostałem fakturę korygującą, gdzie cena brutto jest bez zmian,
    zmniejsza się tylko o kilka tysięcy złotych VAT (zmiana stawki z 22% na 7%).
    Więc dla mnie różnicy nie ma. Deweloper powołuje się na definicję ceny z ustawy
    o cenach. Może tak faktycznie jest, a może nie. Ktoś coś doradzi? choćby gdzie
    szukać...
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2011-12-20 22:24:21
    Temat: Re: Zmiana stawki VAT, kto zatrzymuje różnicę
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Szymon" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustawy
    > o cenach. Może tak faktycznie jest, a może nie. Ktoś coś doradzi? choćby

    a co jest w umowie? ceny netto do których doliczony zostanie vat zgodnie z
    obowiązującymi stawkami? czy ceny brutto?