  • 31. Data: 2005-06-10 20:57:54
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    news:slrndair5t.76a.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Ale jest chyba paragraf p-poż na te meble na korytarzu?

    Jest, ale po pierwsze muszą skąłdować, a po drugie muszą przejścei
    zastawiać. OPodejrzewam, zę na środku przejścia tego nie postawili,
    tylko gdzieś w jakiejś wnęce.

    > A czy można by je samemu usunąć (uznać, że to śmieci), czy byłaby to
    kradzież?

    Można by oddać do biura rzeczy znalezionych, ze niby ktoś zgubił, ale
    było by to lekkie przegięcie moim zdaniem. Oddawanei na śmietnik, to już
    kradzież. Ale jakby tak kilka razy zamknać w piwnicy i powiedzieć
    sąsiadom, że ktoś sie kręcił i chciał pociąć, to zabezpeiczyliśmy? Jakby
    kilka razy podymali z tymi kanapami w góre, to może by zbastowali.

    > Albo czy można by samemu rozsiąść się w tych fotelach, nie
    > dopuszczając do nich sąsiadów?

    Skoro stoją w miejscu publicznie dostępnym? W zasadzie mozna. Wszak
    siadając na ławce w parku nei zastanawiam sie kto ją tam ustawił i z
    jakich pobódek. Moze jakiś chłoak, by móc sie przy świetle księżyca
    rozkoszować profilem ukochanej?

    > Worek ze śmieciami (gnijąca rybka) byłby lepszy:)

    Na przykład.

  • 32. Data: 2005-06-10 21:29:59
    Od: Andreeq<a...@o...pl>

    Dzięki wszystkim za pomoc;)
    W przyszłym tygodniu biore sie za "kochanych" sąsiadów, mazne pismo do
    spółdzielni i poczekam na ich odpowiedź, jeżeli nic mądrego mi nie napiszą to uderze
    do straży...a potem zobaczymy co dalej.

    Jeszcze raz dzięki i Pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 33. Data: 2005-06-10 21:32:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andreeq wrote:
> [...]
    > spółdzielni i poczekam na ich odpowiedź, jeżeli nic mądrego mi nie napiszą to

    Pamiętam, że kiedyś profesorowi studenci zamówili wstrzeliwanie kołków.
    Może zamów jakąś ekipę sprzątającą w ich imieniu, i poproś o
    posprzątanie starych mebli "bo właśnie jesteśmy po remoncie". :)

  • 34. Data: 2005-06-10 21:44:04
    Od: Andreeq<a...@o...pl>

    > Pamiętam, że kiedyś profesorowi studenci zamówili wstrzeliwanie kołków.
    > Może zamów jakąś ekipę sprzątającą w ich imieniu, i poproś o
    > posprzątanie starych mebli "bo właśnie jesteśmy po remoncie". :)

    hehehe, to jest dobre:)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 35. Data: 2005-06-10 22:52:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jasne. Bydło hałasuje, a ten, któremu bydło hałasuje ma w
    > związku z tym ponosić dodatkowe koszty. Na szczęście na bydło są
    > paragrafy.

    paragrafy na bawiace sie dzieci? paragrafy na palenie fajki na korytarzu i
    rozmowy?
    nie rozsmieszaj mnie.

    Na pieniactwoi tez cos jest,.... leki

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 36. Data: 2005-06-10 22:54:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie gorączkuj się, Przemek to taki lokalny specjalista od pisania głupot i
    > głoszenia niczym nie uzasadnionych wniosków ze wyciągniętych szklanej
    > kuli
    > albo wyssanych z brudnego palucha. Taki folklor. Ignorować.

    o jola, badz tak mila i ustosunkuj sie do mojego posta w watku o kanarach

    p.

  • 37. Data: 2005-06-11 07:37:56
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8d5mp$fcs$1@inews.gazeta.pl>, Przemek R... wrote:

    > paragrafy na bawiace sie dzieci?paragrafy na palenie fajki na korytarzu i
    > rozmowy?

    Paragrafy są na hałasy. Czego nie rozumiesz?

    Renata

  • 38. Data: 2005-06-11 09:33:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Paragrafy są na hałasy. Czego nie rozumiesz?

    czy halasem sa rozmowy czy krzyki?

    P.

  • 39. Data: 2005-06-11 09:33:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Paragrafy są na hałasy. Czego nie rozumiesz?

    o ile dobrze pamietam te przepisy dotyczace halasu dokladnie precyzuja
    jakie natezenie dzwieku jest niedopuszczalne

    p.

  • 40. Data: 2005-06-11 10:21:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d8eb5q$njg$1@inews.gazeta.pl...

    > o ile dobrze pamietam te przepisy dotyczace halasu dokladnie precyzuja
    > jakie natezenie dzwieku jest niedopuszczalne

    Kodeks wykroczeń, Art. 51.
    § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój,
    porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    Nie ma tu żadnych decybeli. Jest subiektywne pojęcie zakłócena spokoju.

    Alek