  • 1. Data: 2005-06-09 17:51:15
    Temat: Sąd Pracy-postępowanie (pytanie)
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Witam Grupowiczów.
    Mam pytanie - kolega zostal zwolniony z pracy w trybie normalnego
    3-mcznego wymowienia.Faktycznie w gre weszly sprawy wylacznie
    pozamerytoryczne chociaz w wymowieniu zawarto bzdurne (b.latwe do obalenia
    zarzuty). Dokumenty w posiadaniu kolegi sa takiej wagi, ze bez problemow
    sprawe wygra.Sprawa odbedzie sie juz po uplywie okresu wypowiedzenia wiec
    kolega bedzie pracowal juz w innej firmie.
    Czy w takich okolicznosciach wygrywajac sprawe p/ko obecnemu (w dniu
    ogloszenia wyroku juz bylemu) pracodawcy moze zazadac np. odszkodowania w
    kwocie 5.000zl za niesluszne zwolnienie?
    Bede wdzieczny za merytoryczne odpowiedzi i uwagi.
    Pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2005-06-09 17:53:22
    Temat: Re: Sąd Pracy-postępowanie (pytanie)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adam napisał(a):

    > Czy w takich okolicznosciach wygrywajac sprawe p/ko obecnemu (w dniu
    > ogloszenia wyroku juz bylemu) pracodawcy moze zazadac np. odszkodowania w
    > kwocie 5.000zl za niesluszne zwolnienie?

    Wysokość odszkodowania określona jest w art. 47 z indeksem 1 kp.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-06-09 18:09:48
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    > Wysokość odszkodowania określona jest w art. 47 z indeksem 1 kp.
    > @ Johnson
    > --- za treść postu nie odpowiadam
    Bardzo serdecznie dziekuje za konkretna informacje.