  • 51. Data: 2005-06-12 07:01:36
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi!!!
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@d...dom.pl>, Robert wrote:

    > Bo Ty cytować nauczysz się sama, prawda ;)

    Nawet przez moment pomyślałam, czy nie za dużo puszczam, ale skoro
    chodzi o czytanie tekstu do skutku, czyli do momentu zrozumienia, to
    przecież, nie mogę wyciachać tekstu, na którym czytanie ze
    zrozumieniem ma być ćwiczone:)

    Renata

  • 52. Data: 2005-06-16 08:40:41
    Od: maho <m...@p...net>

    januszek wrote:

    > W takim przypadku nastąpi eskalacja konfliktu ;) Być może
    > dojdzie nawet do rękoczynów ;P

    każdy konflikt można zgrubsza rozwiązać przez:
    1. negocjacje
    2. odwołanie się do silniejszego (sąd, policja, ....)
    3. eskalację konfliktu aż do całkowitego wyniszczenia jednej ze stron.

    :)

    pozdrav

    maHo

  • 53. Data: 2005-06-17 20:48:23

> [...]