  • 1. Data: 2005-06-01 21:09:44
    Temat: Uciążliwi sąsiedzi
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl>

    Mieszkam w bloku 4-ro rodzinnym z boku mieszkają sąsiedzi, którzy nocami
    awanturują się i strasznie krzyczą pod wpływem alkoholu. Zdarza się to 1-2
    razy w tygodniu.Ja to może jakoś zniosłabym ale najgorsze jest to że moje
    dzieciaki budzą się podczas tych awantur bo ściana ćieńka i wszystko
    słychać. A sąsiedzi potrafią krzyczeć nawet o 1:00 w nocy. Poradźcie co mam
    z nimi zrobić bo dłużej już tego nie wytrzymam.

    Pozdrawiam Mariola

  • 2. Data: 2005-06-01 21:13:52
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Wezwać policję.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2005-06-02 07:55:00
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl>

    > Wezwać policję.
    >

    > --

    Policja odpada bo nie lubię donosić.

  • 4. Data: 2005-06-02 08:11:28
    Od: "pit" <p...@y...com>

    > Policja odpada bo nie lubię donosić.

    Przykro mowic, ale to typowa mentalnosc rodem z PRL
    - zgloszenie wykroczenia na policje to "donos".
    I wszystkie agresywne pijaczki, zlodziejaszki, cwaniaczki
    tylko rece zacieraja z uciechy ze mamy takie "tolerancyjne"
    spoleczenstwo.

    Skoro "nie lubisz donosic na policje" to musisz polubic
    sluchanie pijackich burd przez sciane. Kropka.

    pit

  • 5. Data: 2005-06-02 08:17:04
    Od: "madu" <d...@a...pl>

    MariolaK wrote:

    > Policja odpada bo nie lubię donosić.

    w takim razie:
    1. Porozmawiac z sasiadami i poprosic o zmiane godzin lub wyciszenie scian
    2. Kupic stoppery dla siebie i dzieci

    Nie widze innych rozwiazan, skoro nie chcesz skorzystac z powiadomienia
    policji. To by bylo chyba najskuteczniejsze.

    pzdr
    MaDu

  • 6. Data: 2005-06-02 08:27:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 2 Jun 2005 09:55:00 +0200,
    MariolaK <m...@w...pl> screamed:

    > Policja odpada bo nie lubię donosić.

    To zacisnij zeby i siedz cicho. Bo nie lubisz donosic.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 10:27:01 user up 10630 days, 22:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    CONSULTANTS tell other how to do it.

  • 7. Data: 2005-06-02 09:13:31
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    MariolaK <m...@w...pl> napisał(a):

    > Policja odpada bo nie lubię donosić.

    To męcz się dalej.

    JoP

  • 8. Data: 2005-06-02 09:54:52
    Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" napisał w wiadomości >

> [...]

    Kup bejzbola i załatw sprawę bezpośrednio :-)

    to tez jakies rozwiazanie. Ale policja byla by lepsza.
    Oni przeciez chyba nie musza wiedziec, kto na nich doniósł

    Pozdrawiam
    Lunac

  • 9. Data: 2005-06-02 10:55:39
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 2 cze o godzinie 11:54, na pl.soc.prawo, Lunac napisał(a):

    > Kup bejzbola i załatw sprawę bezpośrednio :-)
    >
    > to tez jakies rozwiazanie. Ale policja byla by lepsza.
    > Oni przeciez chyba nie musza wiedziec, kto na nich doniósł

    A tY się naucz postować.
    Dlaczego odpisujesz Jolancie Pers??

    --
    Herbi
    02-06-2005 12:55:38

  • 10. Data: 2005-06-02 11:51:07
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "MariolaK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Policja odpada bo nie lubię donosić.

    No to musisz polubić uspakajanie Twoich dzieci w środku nocy...