  • 1. Data: 2005-06-01 19:18:53
    Temat: Działalnosc Gospodarcza
    Od: iimmoted <s...@w...pl>

    Witam.
    Mam takie pytanie. Jesli oczywiscie zle trafilem to mnie naprowadzcie.
    Jestem zatrudniony w zakladzie panstwowym a dodatkowo pracuje jeszcze w
    pewnej prywatnej firmie. W obu zakladach jestem zarejestrowany.
    Chciałbym otworzyc małą działalnosc gospodarczą aby moc spokojnie
    handlowac na aukcjach i w terenie. Towar raczej roznorodny. Jaką
    działalnosc powinienem zarejestrowac? Oczywiscie zbyt duzych zyskow z
    tej sprzedazy nie ma ale chciałbym byc czysty wedle prawa. Do znawcow
    tematu jaka to moze byc działalnosc biorac pod uwage moje zatrudnienie i
    z jakimi kosztami miesiecznymi powinienem sie wtedy liczyc. Z gory
    dzieki pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-06-03 09:29:44
    Temat: Re: Działalnosc Gospodarcza

    Użytkownik "iimmoted" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tematu jaka to moze byc działalnosc biorac pod uwage moje zatrudnienie i
    > z jakimi kosztami miesiecznymi powinienem sie wtedy liczyc. Z gory

    Założenie DG to koszt ok 150 zł nie licząc takich wydatków jak pieczątki
    itp.

    koszty to w zasadzie ZUS- składka zdrowotna, na dzien dzisiejszy ok 160 zł
    miesięcznie, bo resztę składek opłacają pracodawcy.