  • 11. Data: 2005-06-02 17:41:34
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:d7mrp5$6id$1@opal.icpnet.pl...

    > No to musisz polubić uspakajanie Twoich dzieci w środku nocy...

    Albo kupić flaszkę i się dołączyć do sąsiadów.

    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-06-02 19:02:31
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl>

    > Albo kupić flaszkę i się dołączyć do sąsiadów.
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Postaram się z nimi porozmawiać jak będą trzeźwi.
    A co do kupna flaszki to nie skorzystam z tej propozycji bo poszłabym chyba
    "z torbami"
    oni piją prawie codziennie:)

  • 13. Data: 2005-06-02 19:03:24
    Temat: Re: Uci?żliwi s?siedzi
    Od: He(R)Sk <s...@a...poczta.onet.pl>

    On Wed, 1 Jun 2005 23:09:44 +0200, "MariolaK" <m...@w...pl> wrote:

    > Mieszkam w bloku 4-ro rodzinnym z boku mieszkają sąsiedzi, którzy nocami
    > awanturują się i strasznie krzyczą pod wpływem alkoholu. Zdarza się to 1-2
    > razy w tygodniu.Ja to może jakoś zniosłabym ale najgorsze jest to że moje
    > dzieciaki budzą się podczas tych awantur bo ściana ćieńka i wszystko
    > słychać. A sąsiedzi potrafią krzyczeć nawet o 1:00 w nocy. Poradźcie co mam
    > z nimi zrobić bo dłużej już tego nie wytrzymam.

    Podaj adres. moze ktos sie tym zajmie...
    --

    HeSk

    * My personal opinions are just mine.

  • 14. Data: 2005-06-04 06:51:30