  • 21. Data: 2009-11-04 14:41:59
    Temat: Re: Ubezpieczenie - szkoda - 500 zł
    Od: pwz <d...@d...pl>

    Michal Jankowski pisze:
> [...]
    ar_assistance.pdf

    > To są OWU Assistance. Przeczytaj OWU Auto-casco.
    >
    > http://www.allianz.pl/ogolne_warunki_ubezpieczenie_a
    utocasco(1).pdf

    Domyślam się, żę chodzi o ten zapis:
    "Zakres ochrony ubezpieczeniowej nie obejmuje szkód:
    1) owartości nie przekraczającej 1% sumy ubezpieczenia, lecz
    niemniejszej niż 300 zł;"

    Faktycznie, masz rację. Ten 1% pewnie będzie tą kwotą... Dzięki.
    pwz

  • 22. Data: 2009-11-04 15:25:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.11.2009 15:15), szerszen wrote:

    > Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:vdt804st38lq.dlg@kapselek.net...

    > wszyscy poczyniliscie calkowicie bledne zalozenie, ze chuck moze miec
    > wogole jakakolwiek szkode

    Brak szkody nie stanowi najmniejszej przeszkody w uzyskaniu
    odszkodowania dla Chucka.

    p. m.

  • 23. Data: 2009-11-04 15:26:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.11.2009 15:41), pwz wrote:
    [...]
> [...]
    > niemniejszej niż 300 zł;"
    >
    > Faktycznie, masz rację. Ten 1% pewnie będzie tą kwotą... Dzięki.

    Swoją drogą, niezła bryka za 250kpln.

    p. m.

  • 24. Data: 2009-11-04 17:41:11
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Nov 4, 3:26 pm, mvoicem <m...@g...com> wrote:
    > (04.11.2009 15:41), pwz wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Swoją drogą, niezła bryka za 250kpln.
    >
    > p. m.

    chyba 50k?

  • 25. Data: 2009-11-04 18:10:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:vdt804st38lq.dlg@kapselek.net...

    > wszyscy poczyniliscie calkowicie bledne zalozenie, ze chuck moze miec
    > wogole jakakolwiek szkode

    Pytanie jest jeszcze jedno: czy Chuck wykupuje jakiekolwiek ubezpieczenie?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 26. Data: 2009-11-04 18:33:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.11.2009 18:41), f...@g...com wrote:

    > chyba 50k?

    No fakt, nie wiem jak mi się to wyliczyło ....

    p. m.

  • 27. Data: 2009-11-04 18:36:16
    Od: marjan <k...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Pytanie jest jeszcze jedno: czy Chuck wykupuje jakiekolwiek ubezpieczenie?

    Wykupuje, wykupuje..

    Tylko że ma ponad 100% zniżek, i firmy ubezpieczeniowe same mu płacą za
    to, że ma u nich ubezpieczenie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 28. Data: 2009-11-04 21:03:21
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    pwz pisze:

    > OK, ale w ogólnych warunkach ubezpieczenia tego nie ma (albo nie mogę
    > znaleźć):
    > http://www.allianz.pl/ogolne_warunki_ubezpieczenie_c
    ar_assistance.pdf

    Bo szukasz nie w tym co trzeba - wypłata odszkodowania za kradzież
    wyposażenia samochodu podpada pod ubezpieczenie AC.
    http://www.allianz.pl/ogolne_warunki_ubezpieczenie_a
    utocasco(1).pdf
    W tym na stronie Allianz jest mowa o 1% sumy ubezpieczenia i nie mniej
    niż 300PLN. Być może jak podpisywałeś umowę było 500.
    Ogólne warunki dostałeś do ręki, na polisie podpisujesz, że je
    otrzymałeś :), więc jak nie wyrzuciłeś to szukaj tam.

    Jak masz wątpliwości to prościej zadzwonić do agenta (albo bezpośrednio
    do TU) i spytać gdzie w dokumentach szukać tej franszyzy.

  • 29. Data: 2009-11-04 21:41:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "pwz" <d...@d...pl> napisał w wiadomości

    > drugie tu, zapyta sie ciebie czy byly jakies szkody, jesli w tym tu
    > wykorzystasz ubezpieczenie, a w drugim tego nie zglosisz, moze sie okazac,
    > ze bedziesz mial nieprzyjemnosci, ktore w najlepszym razie skoncza sie
    > doplata brakujacej kwoty do ubezpieczenia

    A w najgorszym obcięciem odszkodowania.

  • 30. Data: 2009-11-05 08:45:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tylko że ma ponad 100% zniżek, i firmy ubezpieczeniowe same mu płacą za
    > to, że ma u nich ubezpieczenie.

    dokladnie, bo szkody nie przytrafiaja sie chuckowi, to chuck przytrafia sie
    szkodom