  • 11. Data: 2009-11-04 14:02:53
    Temat: Re: Ubezpieczenie - szkoda - 500 zł
    Od: pwz <d...@d...pl>

    Przemysław Bernat pisze:
    > Poczytaj sobie OWU (Ogólne Warunki Ubezpieczenia) AC - rozdział "Wyłączenia
    > odpowiedzialności". Zwróć uwagę, że na polisie podpisałeś się po zdaniem:
    > "Zapoznałem się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia". Chyba nie
    > poświadczyłeś nieprawdy?

    No w tym sęk, że nie ma tam (nie mogę znaleźć?) takiego zapisu:
    http://www.allianz.pl/ogolne_warunki_ubezpieczenie_c
    ar_assistance.pdf
    pwz

  • 12. Data: 2009-11-04 14:12:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    pwz <d...@d...pl> writes:

    > No w tym sęk, że nie ma tam (nie mogę znaleźć?) takiego zapisu:
    > http://www.allianz.pl/ogolne_warunki_ubezpieczenie_c
    ar_assistance.pdf

    To są OWU Assistance. Przeczytaj OWU Auto-casco.

    http://www.allianz.pl/ogolne_warunki_ubezpieczenie_a
    utocasco(1).pdf

    Strona 5, paragraf 4.

    MJ

  • 13. Data: 2009-11-04 14:13:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pwz" <d...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Spoko, przy tej umowie i w tym TU nie miałem żadnych zniżek, więc dlatego
    > w ogóle zgłosiłem szkodę.

    no i?
    to dostalbys zwyzke, to teraz dolicz sobie do tego w przyszlym roku zwyzke
    10 czy 20%, oraz brak znizki w wysokosci byc moze 10% (w zaleznosci od
    ubezpieczalni), dodaj te kwoty do siebie i zobacz czy by ci sie oplacalo

    z duzym prawdopodobienstwem zakladam ze jednak nie, przy czym to sie ciagnie
    na kolejne lata, az do uzyskania kompletu znizek

  • 14. Data: 2009-11-04 14:15:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chuck Norris odzyska je nawet bez szkody!

    wszyscy poczyniliscie calkowicie bledne zalozenie, ze chuck moze miec wogole
    jakakolwiek szkode

  • 15. Data: 2009-11-04 14:19:22
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 15:02:53 +0100, pwz napisał(a):

    > No w tym sęk, że nie ma tam (nie mogę znaleźć?) takiego zapisu:
    > http://www.allianz.pl/ogolne_warunki_ubezpieczenie_c
    ar_assistance.pdf
    > pwz

    To teraz dużymi literami: OGÓLNE WARYNKI UBEZPIECZENIA AUTO CASCO.
    Assistance nie ma nic wspólnego z ukradzionymi kołpakami.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 16. Data: 2009-11-04 14:20:40
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Chuck Norris odzyska je nawet bez szkody!

    Chuck Norris z rozbawieniem bedzie patrzyl jak dyrektor TU przyznaje sie
    do wyrzadzenia szkody i oddaje pieniadze z wlasnej kieszeni.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 17. Data: 2009-11-04 14:21:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 14:56:58 +0100, pwz napisał(a):

    > OK, ale w ogólnych warunkach ubezpieczenia tego nie ma (albo nie mogę
    > znaleźć):

    W umowie też nic nie ma?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 18. Data: 2009-11-04 14:38:12
    Od: pwz <d...@d...pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    >
    > z duzym prawdopodobienstwem zakladam ze jednak nie, przy czym to sie
    > ciagnie na kolejne lata, az do uzyskania kompletu znizek

    Nie bardzo. Twoje założenia są oparte na fakcie, że zamierzam zostać w
    obecnym TU, a tak nie jest, ponieważ w drugim TU mam duże zniżki.
    pwz

  • 19. Data: 2009-11-04 14:40:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie bardzo. Twoje założenia są oparte na fakcie, że zamierzam zostać w
    > obecnym TU, a tak nie jest, ponieważ w drugim TU mam duże zniżki.

    drugie tu, zapyta sie ciebie czy byly jakies szkody, jesli w tym tu
    wykorzystasz ubezpieczenie, a w drugim tego nie zglosisz, moze sie okazac,
    ze bedziesz mial nieprzyjemnosci, ktore w najlepszym razie skoncza sie
    doplata brakujacej kwoty do ubezpieczenia

  • 20. Data: 2009-11-04 14:40:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pwz" <d...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo. Twoje założenia są oparte na fakcie, że zamierzam zostać w
    > obecnym TU, a tak nie jest, ponieważ w drugim TU mam duże zniżki.

    I masz nadzieję, że szkoda nie wpłynie na wysokość zniżek w drugim TU?