  • 1. Data: 2009-11-04 10:32:52
    Temat: Re: Czy barierka balkonu to część wspólna?
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 04.11.2009 przypadek <p...@g...pl> napisał/a:
    > Nie rozumiem twoich watpliwosci - jest trwale połaczona z budynkiem.

    Tzn. mi też się wydaje, że wg tej uchwały to część wspólna, ale
    tłumaczenie sądu i przepisy są trochę nieostre. Ponieważ będę musiała
    przekonać wspólnotę do swoich racji, chciałam zasięgnąć jeszcze
    opinii. Tym bardziej, że jak domyślam się uchwała SN dotyczyła
    prawdopodobnie sypiących się balkonów, odpadających od ściany i wtedy
    wydaje się oczywiste, że to sprawa dla całej wspólnoty. U nas chodzi
    bardziej o estetykę barierek, nic się nie urywa i stąd wątpliwości.

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp