  • 1. Data: 2005-10-01 10:41:30
    Temat: Ubezpieczenie OC - automatyczne przedłużenie
    Od: "Mariusz W" <m...@g...pl>

    Witam,
    szukalem w archiwum ale nie moge znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
    Rok temu zawarłem umowe ubezpieczenie OC, ktora wygasa dzisiaj.
    Ponieważ dzisiaj jest sobota nie mam mozliwości skontaktowania się z agentem i
    opłacenia składki na następny rok. Dzisiaj wyjeżdzam z rodzina a jutro bede
    wracał (w niedziele).
    Wiem, że obowiązkowe ubezpieczenie jesli nie zostanie wypowiedziane ulega
    przedłużeniu na nasteępny rok automatycznie, ale czy polisa ktora jest
    wystawiona do dzisiaj (sobota) będzie ważna jutro ? Czy policjant przy kontroli
    może mnie ukarać za jazdę bez ważnego OC ?
    Dziekuje z góry i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-10-01 12:48:50
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC - automatyczne przedłużenie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mariusz W wrote:
    > Czy policjant przy kontroli
    > może mnie ukarać za jazdę bez ważnego OC ?

    tak.

  • 3. Data: 2005-10-01 13:27:32
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > wystawiona do dzisiaj (sobota) będzie ważna jutro ? Czy policjant przy kontroli
    > może mnie ukarać za jazdę bez ważnego OC ?

    Tak. Co wiecej ma obowiazek uniemozliwic ci dalszą jazde. Czyli samochod
    pojdzie na parking, a ty pojdziesz piechotką ...

    Dlatego znajdz jakiegos agenta. Wielu z nich przyjmuje w domach.
    Przejrzyj ksiazke telefoniczną, albo nawet www.pkt.pl, www.pf.pl

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-10-01 17:17:40