    From: "Mariusz W" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ubezpieczenie OC - automatyczne przedłużenie
    Date: 1 Oct 2005 12:41:30 +0200

    Witam,
    szukalem w archiwum ale nie moge znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
    Rok temu zawarłem umowe ubezpieczenie OC, ktora wygasa dzisiaj.
    Ponieważ dzisiaj jest sobota nie mam mozliwości skontaktowania się z agentem i
    opłacenia składki na następny rok. Dzisiaj wyjeżdzam z rodzina a jutro bede
    wracał (w niedziele).
    Wiem, że obowiązkowe ubezpieczenie jesli nie zostanie wypowiedziane ulega
    przedłużeniu na nasteępny rok automatycznie, ale czy polisa ktora jest
    wystawiona do dzisiaj (sobota) będzie ważna jutro ? Czy policjant przy kontroli
    może mnie ukarać za jazdę bez ważnego OC ?
    Dziekuje z góry i pozdrawiam.