  • 1. Data: 2005-08-17 12:03:04
    Temat: Tuning samochodu
    Od: "Progzmaster" <p...@t...pl>

    Witam

    Na początku przepraszam jezeli wysyłam to pytanie na grupe która sie tym nie
    zajmuje ale nie mogłem znaleś bardziej pasującej. Przepraszam tez jezeli juz
    to pytanie sie pojawiło
    W przyszłości mam zamiar kupic sobie auto i przerobić je troche no i nie
    wiem co wolno a czego nie wolno zmieniać. Wiem np. ze nie wolno przyciemniać
    szyby przedniej samochodu ale juz tylne boczne mozna.
    A np czy mozna zainstalowac pod samochodem jakieś światła neonowe zeby pod
    samochodem był taki fajny świetlny efekt tak jak w NFSU2. Czy prawo zezwala
    na taka modyfikacje czy jest jakis przepis który zabrania poruszaniu sie
    samochodu po takim tuningu.

    Z góry dziękuje za odpowiedź
    pozdrawiam
    p...@t...pl

  • 2. Data: 2005-08-17 12:05:49
    Temat: Re: Tuning samochodu
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 17 Aug 2005 14:03:04 +0200,
    Progzmaster <p...@t...pl> screamed:
> [...]
    > na taka modyfikacje czy jest jakis przepis który zabrania poruszaniu sie

    Możesz sobie zamontować takie wiejskie świecidełka - w dowolnej ilości
    sztuk. Nie możesz ich jednak włączać, gdy poruszasz się samochodem.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 14:04:53 user up 10706 days, 1:59, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Machine independent code isn't.

  • 3. Data: 2005-08-17 12:42:44
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Progzmaster" <p...@t...pl> napisał:

    >A np czy mozna zainstalowac pod samochodem jakieś światła neonowe zeby pod
    >samochodem był taki fajny świetlny efekt tak jak w NFSU2. Czy prawo zezwala
    Czytaj tu: http://artgola.webpark.pl/dodatkowe.htm

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 4. Data: 2005-08-17 21:01:25
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Progzmaster" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A np czy mozna zainstalowac pod samochodem jakieś światła neonowe zeby pod
    > samochodem był taki fajny świetlny efekt tak jak w NFSU2.

    ROTFL. Z ciekawosci, ile masz lat?:-))

    HaNkA

  • 5. Data: 2005-08-18 04:45:05
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
> [...]
    >>

    > Możesz sobie zamontować takie wiejskie świecidełka - w dowolnej ilości
    > sztuk. Nie możesz ich jednak włączać, gdy poruszasz się samochodem.

    Co niestety to wielu posiadaczy takowych Polonezów Caro Buraq czy też
    BMW Wyoha nie dociera

    :-)

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2005-08-18 12:39:28
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co niestety to wielu posiadaczy takowych Polonezów Caro Buraq czy też BMW
    > Wyoha nie dociera

    LOL, jakbys sobie zamontował jarzeniowkę pod furą i swiatełka choinkowe na
    dachu to tez chcialbys zeby inni to podziwiali:-))

    HaNkA

    PS. Nie mam nic do tuningowania. Pod warunkiem, ze tuninguje sie jakies nowe
    autko, albo ze starszego robi sie wypasioną brykę, która wyglada jak nowa -
    vide "pimp my ride". Ale "tuningowane" metoda garażową malacze zawsze mnie
    śmieszą:-)