eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTuning legalny czy nie? › Re: Tuning legalny czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tuning legalny czy nie?
    Date: Thu, 21 Jul 2005 00:48:18 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <dbmkbb$4gg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dblajf$n0g$1@atlantis.news.tpi.pl> <dbm02s$f66$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dbm2p9$h8a$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqn193.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1121899691 4624 83.29.81.193 (20 Jul 2005 22:48:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jul 2005 22:48:11 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:313962
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:dbm2p9$h8a$1@opal.futuro.pl...

    > Niewłaściwe? Zgodne ze zleceniem i wiedzą techniczną.

    Moim zdaniem - bo nie chce mi się szukać w ustawach - gdyby producent
    przewidział taką możliwość oficjalnie, to wówczas nie dostał by
    homologacji. Bo ta wiąże się z tego co pamiętam z trwałym ograniczeniem
    prędkości. A co to za trwałe, jak instrukcja naprawy przewiduje, ze się
    usuwa przeszkodę przy przeglądzie.
    >
    > Bez przesady. Współczesne skutery są konstruowane ze sporym zapasem.
    > Często modele o trzykrotnie wyższej pojemności mają prawie dokładnie
    > takie same komponenty (przynajmniej te związane z układem jezdnym).
    > Gdyby się coś urywało, takie firmy jak Malossi czy LeoVince by dawno
    > temu splajtowały.

    Współczynnik bezpieczeństwa w wypadku dźwigu oscyluje koło 4x. Ale jak
    założysz 110% nominału i dźwig wywracając się zabije kogoś, to siedzieć
    pójdzie hakowy i operator, a nie konstruktor. Współczynniki
    bezpieczeństwa są po to, by podnosić bezpieczeństwo, a nie osiągi
    urządzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1