  • Data: 2005-07-21 19:59:59
    Temat: Re: Tuning legalny czy nie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:dbn3e3$u3i$1@opal.futuro.pl...

    > Znaczy się zdjęcie tej blokady sprowadza się do odcięcia/wyłączenia.

    Przeważnie.

    > Tak na marginesie: od tego są okresowe badania techniczne, żeby
    > stwierdzić, czy pojazd jest w dobrym stanie technicznym. Inna sprawa,
    że
    > motorower im nie podlega, ale jak mówiliśmy - właściciel powinien
    zadbać
    > o uaktualnienie dokumentów (w końcu serwis nie ma nawet takiej
    > możliwości - to może zrobić tylko właściciel).

    Toteż, jeśli dokona tego jakiś tam serwis, to już sprawa jego i
    właściciela. Ale jak dokona tego autoryzowany serwis, to może stracić
    autoryzację za niestosowanie się do zaleceń. A że zalecenia z opisanych
    przeze mnie powodów nie mogą przewidywać odłączania tego urządzenia,
    toteż działanie z nimi sprzeczne można uznać niemal za pewnik.

    > Samochody też się tuninguje (np. inne mapy zapłonu, planowanie
    głowicy)
    > - i kogo chciałbyś za to ścigać?

    Ale tuningowany w opisany przez Ciebie sposób samochód nadal pozostaje
    samochodem. Spróbuj go stuningować poprzez pozbawienie hamulców i
    przekonaj mnie, ze to zgodne z przepisami.