    From: pakalk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tuner tv i jego niesatysfakcjonujace dzialanie
    Date: Mon, 4 Aug 2008 06:41:38 -0700 (PDT)

    On 4 Sie, 13:49, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

    > powalcz z softem alternatywnym. NIEEEEE spotkalem tunera (chociaz mowie o pc -
    > wbudowanych) ktory mialby software na poziomie 21 wieku a nie pisany przez
    > dzieci z zespolem ..... .
    >
    > Niestety, sprzetowo robia OK tajwanczycy ale software to porazka, poszukaj
    > pomocy na grupach ala pecet i ogolnei w sieci, support programu
    > alternatywnego - jego forum itd.

    Do posta wyzej: Co do zasilania - wydaje sie, ze jednak jest ok, bo
    generalnie dziala. Ale moze racja - nie wiem dokladnie. Wydaje mi sie
    jednak, ze windows by mi zaswiecil komunikatem, gdyby zasilanie bylo
    za slabe - tak mialem w przypadku kamery internetowej.

    Co do tego posta: zgadzam sie - soft to porazka. Probowalem
    alternatywnych, ale nie lapie dzwieku. Ten Tuner jest na usb a dzwiek
    jest doprowadzany z niego przez gniazdo USB - programy nei wykrywaja
    urzadzenia audio, ktore mogloby ten dzwiek dostarczyc. Obraz na
    roznrackich innych tunerach jest ok (nie przycina, na wiekszosci
    wyglada tak jak powinien). Chcialem moze jakos to emulowac, ale na
    razie to w ogole nie mam pomyslu jak. Na ubuntu w ogole nie mam
    driverow.... chociaz cos znalazlem - nie mialem czasu, zeby instalowac/
    bawic sie, ale ja bym chcial, zebby to na windowsie dzialalo. Troche
    znam sie na komputerach ;) ale w tej sytuacji jestem zwyklymm
    konsumentem - i chce zeby dzialalo bez akrobacji z mojej strony -
    place (grubo ponad 200 zl) i wymagam ;) Choc oczywiscie dziekuje za
    rady i jesli ktoras by rozwiazala problem, to wolalbym ja niz wyprawe
    do sklepu z reklamacja.