    From: pakalk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tuner tv i jego niesatysfakcjonujace dzialanie
    Date: Mon, 4 Aug 2008 03:12:32 -0700 (PDT)

    On 4 Sie, 11:33, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    > Niezgodnosc towaru z umowa - szczegolnie jesli sprzedawca zapewnial ze
    > bedzie dzialac na takiej a nie inne konfiguracji. Do pol roku uznaje sie
    > wine sprzedawcy. Skoro Tobie nie dziala (przy spelnieniu wszystkich
    > wymagan z "pudelka"), to znaczy ze uszkodzony (nie musisz wnikac czy
    > dziala na innym kompie.)
    >
    > PS. W takim przypadku moze notebook cos blokuje? jaki notebook?

    Dzieki za opdowiedz. Tak wlasnie myslalem, ze bedzie tu niezgodnosc
    towaru z opisem, ale wolalem sie upewnic jak widza to inni ;)

    Zapewnien sprzedawcy (ustnych) nie mialem, tylko to co na pudelku.
    Zreszta - sprzedawca moglby sie wyprzec tego co nie zapisane.

    Laptop to natomiast Compal FL90+, Core 2 Duo T7500 (2.2 GHz), 2 GB
    RAM, GeForce 8600M GT 512 MB, Slaby elementem moze byc karta
    dzwiekowa, wbudowana, ale: 1. do dzwieku nie mam zastrzezen 2. w
    wymaganiach bylo tylko "karta dzwiekowa". Ciezko mi dociekac, czy to
    wina systemu, czy czego... teoretycznie moze jakies ustawienia
    oszcxednosci energii... moze zamulony system... to tylko strzaly i to
    raczej niecelne, bo stacjonarny ma o wiele bardziej zamulony system,
    gorsze podzespoly i wszystko smiga. Calkowicie nie mam pojecia o co
    chodzi (ew. jeszcze cos z USB). W jakims modelu Pinacle podobne
    zacinanie obrazu usunieto przez nowa wersje oprogramowania. AverMedia
    niestety sie nie pokwapila, zeby taka wydac.