    From: Maverick <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tuner tv i jego niesatysfakcjonujace dzialanie
    Date: Mon, 04 Aug 2008 11:33:14 +0200

    pakalk pisze:
    > Witam,
    >
    > Kupilem sobie tuner tv (AverTV USB 2.0 lite) w zeszly czwartek. Tuner
    > to takie urzadzenie, dzieki ktoremu mozemy ogladac tv na ekranie
    > komputera. No i mial chodzic ladnie na laptopie. Moj komputer spelnia
    > wszelkie wymagania, natomiast obraz przy ogladaniu tv co jakis czas
    > pauzuje i dopiero potem leci dalej. To wina oprogramowania
    > dostarczonego z tunerem (na alternatywnym oprogramowaniu jest obraz
    > ok, ale nie ma dzwieku). Na kpomputerze stacjonarnym wszystko jest ok.
    >
    > Teraz tak:

> [...]

    Niezgodnosc towaru z umowa - szczegolnie jesli sprzedawca zapewnial ze
    bedzie dzialac na takiej a nie inne konfiguracji. Do pol roku uznaje sie
    wine sprzedawcy. Skoro Tobie nie dziala (przy spelnieniu wszystkich
    wymagan z "pudelka"), to znaczy ze uszkodzony (nie musisz wnikac czy
    dziala na innym kompie.)

    PS. W takim przypadku moze notebook cos blokuje? jaki notebook?

    --
    Regards,
    Maverick