  • 21. Data: 2006-07-04 15:56:40
    Temat: Re: Troll na forum.
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > To drugie to NAZWA hosta ( a właściwie nazwa domenowa ). To pierwsze to IP
    > hosta. Odsyłam do szkoły.

    A znasz słowo "slang" ? Odsyłam do Miodka :P

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 22. Data: 2006-07-04 16:19:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Dla wszystkich uzytkownikow neostrady z tego miasta:-)) To jak strzelanie z
    > armaty do komara:)

    Na www.paski.org wycięli CAŁĄ neostradę, i jakoś żyją.

    p. m.

  • 23. Data: 2006-07-04 16:51:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > Na www.paski.org wycięli CAŁĄ neostradę, i jakoś żyją.

    Niech wytną cały internet;-)) Dla mnie to glupota i nieudolność admina,
    który nie mogąc poradzic sobie z jednym pysiem, blokuje całą pule adresów.

    HaNkA

  • 24. Data: 2006-07-04 17:10:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8e4d1$p88$1@atlantis.news.tpi.pl mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

    > Na www.paski.org wycięli CAŁĄ neostradę, i jakoś żyją.

    Jest prosta metoda. Nie ciąć po IP tylko odwrotnie - dopuszczać.
    Dwa.
    Admina i moderatora. ;)))

    Jotte

  • 25. Data: 2006-07-04 17:17:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8d466$ddq$1@inews.gazeta.pl Bamare <b...@g...pl>
    pisze:

    > Mam problem z jednym z użytkowników - typowy troll. Loguje się na forum i
    > wypisuje głupoty, zablokowałem go po IP lecz troll jest sprytny i sobie je
    > zmienił (neostrada). Poprosiłem trolla o opuszczenie forum - nie chce.
    > Knedel też nic nie daje, troll zarejestrował się kilka razy i udaje że
    > ktoś go popiera, odpowiadając jako inni użytkownicy na swoje posty. Są
    > jakieś skuteczne sposoby na trolle? Od razu mówię, że zabawa trwa ponad
    > tydzień.
    Dopóki nie łamie prawa, na stałe nic nie zrobisz.
    Jedynie bieżąca walka, kasowanie postów, itp.

    Jotte

  • 26. Data: 2006-07-05 06:46:15
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 4 Jul 2006 19:10:39 +0200,
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> screamed:

    > Jest prosta metoda. Nie ciąć po IP tylko odwrotnie - dopuszczać.

    Nie zadziała w przypadku Neo - adres danemu Heńkowi się zmienia od czasu
    do czasu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 08:45:48 user up 11028 days, 20:40, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I used to think that I was stupid, and then I met philosophers.

  • 27. Data: 2006-07-05 12:51:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrneamo28.vqk.pipene-news@beast.tu.kielce.pl Artur M.
    Piwko <p...@p...kielce.pl> pisze:

    > Nie zadziała w przypadku Neo - adres danemu Heńkowi się zmienia od czasu
    > do czasu.
    Popsułeś mi dowcip... ;)))
    Kiedyś miałem w robocie Neo, IP zmieniało się może raz na kwartał, może
    nawet rzadziej (połączenie
    non-stop, przez router z modemem). Ostatnio nie sprawdzałem.

    Jotte

  • 28. Data: 2006-07-05 13:25:46
    Od: stern <s...@0...pl>

    stern napisał(a):

    > a troll łamie jakieś przepisy powszechnie obowiązujące?
    > za mało danych podałeś

    już na początku powiedziałem, że NTG.
    Na temat masz może 3 posty, reszta to rozwiązania techniczno-praktyczne.

    Nikt mnie nie słucha, a potem się dziwią, że jest źle ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911