  • 1. Data: 2006-07-03 22:22:47
    Temat: Rozdzielnośc majątkowa
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    Witam
    Mam notarialnie ustanowioną rozdzielność majątkową z małżonką.
    Czy jeśli teraz otrzymam spadek to muszę się z małżonką dzielić?
    Czy spadek wchodzi cały na moje konto?
    Serdeczności

  • 2. Data: 2006-07-04 01:15:38
    Temat: Re: Rozdzielnośc majątkowa
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    J&B wrote:
    > Witam
    > Mam notarialnie ustanowioną rozdzielność majątkową z małżonką.
    > Czy jeśli teraz otrzymam spadek to muszę się z małżonką dzielić?
    Nie
    > Czy spadek wchodzi cały na moje konto?
    tak
    > Serdeczności

    Nawet jakbyś rodzielności nie miał odpowiedzi byłyby identyczne.
    Wspólne jest to co się drobicie, a nie to co wam skapnie z góry przy okazji.

  • 3. Data: 2006-07-04 10:16:31
    Od: "earl" <e...@p...fm>

    J&B napisał(a):
> [...]
    > Mam notarialnie ustanowioną rozdzielność majątkową z małżonką.
    > Czy jeśli teraz otrzymam spadek to muszę się z małżonką dzielić?

    zasadniczo spadek wchodzi do majątku odrębnego, znaczy tylko twój