  • 1. Data: 2006-07-04 07:07:46
    Temat: Troll na forum.
    Od: Bamare <b...@g...pl>

    Mam problem z jednym z użytkowników - typowy troll. Loguje się na forum
    i wypisuje głupoty, zablokowałem go po IP lecz troll jest sprytny i
    sobie je zmienił (neostrada). Poprosiłem trolla o opuszczenie forum -
    nie chce. Knedel też nic nie daje, troll zarejestrował się kilka razy i
    udaje że ktoś go popiera, odpowiadając jako inni użytkownicy na swoje
    posty. Są jakieś skuteczne sposoby na trolle? Od razu mówię, że zabawa
    trwa ponad tydzień.

    --
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-07-04 08:11:56
    Temat: Re: Troll na forum.
    Od: stern <s...@0...pl>

    Bamare napisał(a):
> [...]
    > udaje że ktoś go popiera, odpowiadając jako inni użytkownicy na swoje
    > posty. Są jakieś skuteczne sposoby na trolle? Od razu mówię, że zabawa

    NTG :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-07-04 08:18:17
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > posty. Są jakieś skuteczne sposoby na trolle? Od razu mówię, że zabawa

    Naslij na niego Shreka ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-07-04 08:18:41
    Od: Bamare <b...@g...pl>

    stern napisał(a):

    > NTG :)

    Pytałem o prawne sposoby.

    --
    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2006-07-04 08:23:31
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 04 Jul 2006 09:07:46 +0200,
    Bamare <b...@g...pl> screamed:
> [...]
    > udaje że ktoś go popiera, odpowiadając jako inni użytkownicy na swoje
    > posty. Są jakieś skuteczne sposoby na trolle? Od razu mówię, że zabawa

    1. Kasować do skutku. Szybciej Ty skasujesz, niż on założy nowe.
    2. Zablokować pule neostrady.
    3. Zablokować zakładanie konta z darmowych serwerów używanych przez
    trola.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 10:22:15 user up 11027 days, 22:17, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I need a girl whose name doesn't end in .jpeg

  • 6. Data: 2006-07-04 08:35:12
    Od: stern <s...@0...pl>

    Bamare napisał(a):

    > Pytałem o prawne sposoby.

    a troll łamie jakieś przepisy powszechnie obowiązujące?
    za mało danych podałeś

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2006-07-04 09:09:39
    Od: "syzer" <S...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > 2. Zablokować pule neostrady.
    > 3. Zablokować zakładanie konta z darmowych serwerów używanych przez

    wprowadzic prosbe o autoryzacje przy rejestracji.

    --

    "Lightspeed at ACCENT ;)"

    pamietaj o usunieciu _ w adresie
    syzer3 TosiewycinA@poczta_.onet.pl

  • 8. Data: 2006-07-04 09:14:50
    Od: Sender Bell <s...@s...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > 1. Kasować do skutku. Szybciej Ty skasujesz, niż on założy nowe.
    > 2. Zablokować pule neostrady.
    > 3. Zablokować zakładanie konta z darmowych serwerów używanych przez
    > trola.

    Albo po prostu ignorować.
    Jak trolla nie nakarmisz to sam zdechnie. ;)

    Sender Bell

  • 9. Data: 2006-07-04 09:46:56
    Od: Bamare <b...@g...pl>

    stern napisał(a):

    > a troll łamie jakieś przepisy powszechnie obowiązujące?
    > za mało danych podałeś

    Pyskówki, obrażanie użytkowników, moderatorów.

    --
    Pozdrawiam,

    Bamare

  • 10. Data: 2006-07-04 09:50:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Bamare napisał(a):

    > Pyskówki, obrażanie użytkowników, moderatorów.

    chamstwo karalne niejest (na szczescie), zniewazanie tak, tylko teraz
    jakbys mogl to wklej fragment, bo to moze byc zniewazeniem tylko w twoim
    odczuciu.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".