  • 1. Data: 2006-07-03 20:56:52
    Temat: I znowu TePsA
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Witam szanowne grono,

    Mam otóż tak problem z naszym "kochanym" monopolistą. Ze względu na
    zamieszkiwanie wspólnie z osobą chorą psychicznie zamówiłem sobie w TPSA
    usługę polegającą na zablokowaniu kodem cyfrowym połączeń wychodzących.
    Z dniem 1 lipca okazało się że dana usługa jest nieaktywna ponieważ
    TePsA na 1 miesiąc wyłączyła możliwość korzystania z tej usługi. Dalsze
    korzystanie będzie możliwe od 1 sierpnia. Zależy mi na tej usłudze
    ponieważ osoba z którą mieszkamy i którą się opiekujemy ma manie
    wydzwaniania na cały świat przez co wysokość opłacanych rachunków
    potrafiła sięgnąć 800,- złotych. Czy takie działanie TePsY jest zgodne z
    prawem?? Mogą sobie świadczone usługi wyłączać i włączać kiedy chcą?? W
    ten sposób nabiją sobie w tym miesiącu znowu niemały rachunek do
    opłacenia. Rozumiałbym sytuację gdy zaprzestają całkowicie świadczenia
    pewnej usługi ale w tym przypadku dla mnie to jest draństwo - wakacyjna
    przerwa na większe wpływy. Tym bardziej że ta usługa jest usługą
    odpłatną. Jak mogę im dopiec choć troszkę??

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 2. Data: 2006-07-03 21:08:31
    Temat: Re: I znowu TePsA
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Mam otóż tak problem z naszym "kochanym" monopolistą. Ze względu na
    > zamieszkiwanie wspólnie z osobą chorą psychicznie zamówiłem sobie w TPSA
    > usługę polegającą na zablokowaniu kodem cyfrowym połączeń wychodzących.

    Moze napisz, kto figuruje na umowie ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-07-03 21:15:09
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    DaNsOuNd wrote:
> [...]
    > Z dniem 1 lipca okazało się że dana usługa jest nieaktywna ponieważ
    > TePsA na 1 miesiąc wyłączyła możliwość korzystania z tej usługi.

    Sprawdzałeś, że wyłączyli, czy tylko przeczytałaś pismo, że od 1 lipca
    wypowiadają. Z 30 dniowym okresem wypowiedzenia zresztą.

    > Czy takie działanie TePsY jest zgodne z
    > prawem??
    Tak. Każdą usługe mogą wypowiedzieć i tak włąsnie zrobili.

    >Jak mogę im dopiec choć troszkę??
    A to już chyba wszystkim w nawyk weszlo jak tu komuś dokopać dla
    poprawienia humoru.

  • 4. Data: 2006-07-03 21:29:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    witek napisał(a):

    > Tak. Każdą usługe mogą wypowiedzieć i tak włąsnie zrobili.

    Nie każdą, ale tę mogą.

    M.

  • 5. Data: 2006-07-03 21:37:16
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Nie każdą, ale tę mogą.

    :)
    właściwie każdą, z tym, że wypowiedzenie niektórych jest równoznaczne z
    faktem, ze tepsa zbankrutowała

  • 6. Data: 2006-07-03 21:44:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    witek napisał(a):

    > :)
    > właściwie każdą, z tym, że wypowiedzenie niektórych jest równoznaczne z
    > faktem, ze tepsa zbankrutowała

    Pudło! Nawet w takim przypadku nie może wypowiedzieć ;-) Art. 102 ust. 2 PT

    M.

  • 7. Data: 2006-07-03 22:34:23
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik DaNsOuNd napisał:

> [...]
    > zamieszkiwanie wspólnie z osobą chorą psychicznie zamówiłem sobie w TPSA
    > usługę polegającą na zablokowaniu kodem cyfrowym połączeń wychodzących.

    Nie lepiej założyć sobie jakiś tlenofon (tlenofon.pl) na prepaid - z
    własnym numerem lokalnym. Znacznie bezpieczniejsze IMHO.

  • 8. Data: 2006-07-04 06:05:53
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Mon, 03 Jul 2006 22:56:52 +0200, DaNsOuNd napisał(a):

> [...]
    > Z dniem 1 lipca okazało się że dana usługa jest nieaktywna ponieważ
    > TePsA na 1 miesiąc wyłączyła możliwość korzystania z tej usługi. Dalsze

    Na pewno wyłączyli? Chyba zmieniają się zasady korzystania z usług
    dodatkowych takich jak blokowanie wybranych usług. I pewnie dali Ci
    miesięczne wypowiedzenie.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 9. Data: 2006-07-04 08:51:19
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    Ten artykuł nie dotyczy problemu wyżej przedstawionego czyli zaprzestania
    świadczenia usługi lecz ograniczenia.
    A więc może Art 101 ust 1,2,3 !

  • 10. Data: 2006-07-04 08:52:19
    Od: "waros" <w...@w...pl>

> [...]
    > przerwa na większe wpływy. Tym bardziej że ta usługa jest usługą
    > odpłatną. Jak mogę im dopiec choć troszkę??

    jak nic nie a rady to jest usługa polegajaca na limicie miesięcznym impulsów
    ustawiasz ile uważasz i masz z bani
    pozdr
    Var