  • 11. Data: 2006-07-04 10:06:05
    Temat: Re: Troll na forum.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Bamare" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e8d466$ddq$1@inews.gazeta.pl...
    > zablokowałem go po IP lecz troll jest sprytny i sobie je zmienił
    > (neostrada)

    Mistrzu, neostrada ma dynamiczne IP więc nie ma sobie co tam sprytnie
    zmieniać - przy kazdym logowaniu to robi sie sprytnie samo

    HaNkA

  • 12. Data: 2006-07-04 10:30:52
    Od: Bartłomiej <e...@s...pocztowa>

    Dnia Tue, 04 Jul 2006 09:07:46 +0200, Bamare napisał(a):

    > Mam problem z jednym z użytkowników - typowy troll. Loguje się na forum
    > i wypisuje głupoty, zablokowałem go po IP lecz troll jest sprytny i
    > sobie je zmienił (neostrada). Poprosiłem trolla o opuszczenie forum -
    > nie chce. Knedel też nic nie daje, troll zarejestrował się kilka razy i
    > udaje że ktoś go popiera, odpowiadając jako inni użytkownicy na swoje
    > posty. Są jakieś skuteczne sposoby na trolle? Od razu mówię, że zabawa
    > trwa ponad tydzień.

    a czy host mu sie zmienia? neostrada mimo zmiany ip ma chyba stalego hosta.
    moze zablokowac dostep do strony dla danego hosta. z poziomu skryptu php
    chyba mozna, a na pewno w pliku httpd.conf

    Bartłomiej

  • 13. Data: 2006-07-04 12:16:40
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > Dnia Tue, 04 Jul 2006 09:07:46 +0200, Bamare napisał(a):

    > a czy host mu sie zmienia? neostrada mimo zmiany ip ma chyba stalego hosta.

    A czymże jest host jak nie komputerem z przydzielonym ip ?
    Czy ty rozumiesz o czym piszesz ?
    No i po pierwsze : zdecydowanie NTG - to nie są prawne sposoby.

  • 14. Data: 2006-07-04 12:46:06
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > A czymże jest host jak nie komputerem z przydzielonym ip ?
    > Czy ty rozumiesz o czym piszesz ?

    ROTFL ... buhahaha, dobre :) Dawno sie tak nie usmiałem :)

    A rozumiesz w czym jest roznica miedzy 213.180.130.200, a www.onet.pl ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 15. Data: 2006-07-04 14:04:17
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
> [...]
    >
    > Mistrzu, neostrada ma dynamiczne IP więc nie ma sobie co tam sprytnie
    > zmieniać - przy kazdym logowaniu to robi sie sprytnie samo

    tak, ale wystarczy spojrzec z jakiego miasta jest, np. zakres 83.14.*.*
    wpisujemy do banicji i po klopocie..

  • 16. Data: 2006-07-04 14:17:47
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > ROTFL ... buhahaha, dobre :) Dawno sie tak nie usmiałem :)
    >
    > A rozumiesz w czym jest roznica miedzy 213.180.130.200, a www.onet.pl ?

    To drugie to NAZWA hosta ( a właściwie nazwa domenowa ). To pierwsze to IP
    hosta. Odsyłam do szkoły.

  • 17. Data: 2006-07-04 14:30:58
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Bamare wrote:
> [...]
    > udaje że ktoś go popiera, odpowiadając jako inni użytkownicy na swoje
    > posty. Są jakieś skuteczne sposoby na trolle? Od razu mówię, że zabawa

    Zignorować
    Znudzi mu się i sobie pójdzie.
    Ty jesteś adminsitratorem, czy użyszkodnikiem.

  • 18. Data: 2006-07-04 14:46:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Nex@pl napisał(a):

    > tak, ale wystarczy spojrzec z jakiego miasta jest, np. zakres 83.14.*.*
    > wpisujemy do banicji i po klopocie..

    a jak pisze 100 osob z tego miasta ? TO tez zostana zablokowani?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 19. Data: 2006-07-04 14:53:48
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu d852 porozsypywal nastepujace haczki:
    > To drugie to NAZWA hosta ( a właściwie nazwa domenowa ).
    Nazwa kanoniczna hosta ;P
    --
    badzio

  • 20. Data: 2006-07-04 15:45:43
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > tak, ale wystarczy spojrzec z jakiego miasta jest, np. zakres 83.14.*.*
    > wpisujemy do banicji i po klopocie..

    Dla wszystkich uzytkownikow neostrady z tego miasta:-)) To jak strzelanie z
    armaty do komara:)

    HaNkA