  • 11. Data: 2006-08-27 17:57:50
    Temat: Re: Troll Arnold B.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:pan.2006.08.27.16.30.12.305722@olgierd.wordpres
    s.com...

    > BTW przypominam sobie wymianę mejli z Robertem Tomasikiem (ca. 2 lata
    > temu), który mnie wówczas przekonywał, że to niemożliwe, żeby
    > Buzdygan był zwykłym bandziorem. I co? ...

    I nic. Z tego co pamiętam, to ja nie twierdziłem, że to nie jest bandzior, tylko
    że to nie ma nic do rzeczy w przedmiocie moich dyskusji z nim.

  • 12. Data: 2006-08-27 18:35:45
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Tak, pisał do pracodawcy, przyłaził do domu, z tego wszystkiego jego
    > kolesia posadziłem na ławie oskarżonych, takie tam zaszłości. Ale i
    > ja znalazłem parę ciekawostek na jego temat.
    > BTW przypominam sobie wymianę mejli z Robertem Tomasikiem (ca. 2 lata
    > temu), który mnie wówczas przekonywał, że to niemożliwe, żeby
    > Buzdygan był zwykłym bandziorem. I co? ...

    Ja od razu się zorientowalam, że to bandzior. Mam dobrą intuicję.
    Napisałam tu kiedyś - nawiązując do jakiejś dyskusji, że dostawałam
    spamy na skrzynkę od tego typa, z firmy Astec. Wtedy zaczął na mnie
    napadać, ubliżać, wypierać się bodajże, że to nie on, że to nie jego
    firma. Korzystałam w tamtych latach (ze 2,3 lata temu) z modemu,
    łączyłam się przez numer TPSA. Telekomunikacja (jacyś jego kolesie)
    podali mu mój zastrzeżony numer telefonu i raz do mnie zadzwonił.
    Napisał na gg i straszył. Do tej pory mam zablokowany jego numerek w gg.

    Pozdrawiam serdecznie,

    --
    Kaja

  • 13. Data: 2006-08-28 07:03:32
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Mniemam, że ten Arnold to ten udzielający się tutaj wybitny specjalista od
    prawa autorskiego???

    Skąd ja teraz wezmę drugiego takiego.
    A nie wiecie ile dostanie i kiedy wróci??

    pozdrawiam
    fart

  • 14. Data: 2006-08-28 07:03:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Robert Tomasik* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > I nic. Z tego co pamiętam, to ja nie twierdziłem, że to nie jest bandzior,
    > tylko że to nie ma nic do rzeczy w przedmiocie moich dyskusji z nim.

    IMHO z bandziorami się nie gada. Chyba że przesłuchuje.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 15. Data: 2006-08-28 07:09:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Kaja* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > spamy na skrzynkę od tego typa, z firmy Astec. Wtedy zaczął na mnie
    > napadać, ubliżać, wypierać się bodajże, że to nie on, że to nie jego

    A tak naprawdę koleś prowadził działalność spamerską na zlecenie
    innych firm, widziałem takie umowy m.in. z Militaria.pl (IMHO to jego
    kumple) oraz CyberNet s.c. (to na bank jego kumple, tam pracował gość,
    którego posadziłem na ławie oskarżonych).

> [...]
    > podali mu mój zastrzeżony numer telefonu i raz do mnie zadzwonił.
    > Napisał na gg i straszył. Do tej pory mam zablokowany jego numerek w gg.

    Facet i jego kompania potrafili się pięknie podszywać, a królowała w
    tym Sylwia O., która łamaną polszczyzną przedstawiała się a to jako
    reporterka "telewizji cyfrowej" a to jako jakiekolwiek inne cuda.

  • 16. Data: 2006-08-28 15:12:49
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    fart napisał(a):
    > Mniemam, że ten Arnold to ten udzielający się tutaj wybitny specjalista od
    > prawa autorskiego???
    >
    > Skąd ja teraz wezmę drugiego takiego.
    > A nie wiecie ile dostanie i kiedy wróci??

    Obawiam się, że wypuszczą go szybko. Może za kaucją.

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2006-08-28 15:21:22
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Olgierd napisał(a):

> [...]
    > kumple) oraz CyberNet s.c. (to na bank jego kumple, tam pracował gość,
    > którego posadziłem na ławie oskarżonych).

    Czyli gołodupki hop do kupki. W grupie siła ;-)

    > Facet i jego kompania potrafili się pięknie podszywać, a królowała w
    > tym Sylwia O., która łamaną polszczyzną przedstawiała się a to jako
    > reporterka "telewizji cyfrowej" a to jako jakiekolwiek inne cuda.

    To wszystko wina Wałęsy. Gadał do ludzi: "weźta se i róbta".
    To se sami brali i robili ;-)

    --
    Kaja

  • 18. Data: 2006-08-29 05:48:23
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > Skąd ja teraz wezmę drugiego takiego.
    > A nie wiecie ile dostanie i kiedy wróci??
    Obawiam się, że wypuszczą go szybko. Może za kaucją.

    Czyli ..... wróci w glorii chwały na tarczy i bedzie Wam krzewił własne
    poglądy, których Wy nie chcieliście przyjąć ... i coooooo????
    Wtedy uwierzą mu masy ... bedzie prezydentem.
    Już nawet siedział za ludzkość.

    Tak się tworzą legendy :))))))))))))))))))))))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    Arnold ... jestem z Tobą ...

    na priv podam cenę za ile :)))))

  • 19. Data: 2006-08-29 07:05:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *fart* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Czyli ..... wróci w glorii chwały na tarczy i bedzie Wam krzewił własne
    > poglądy, których Wy nie chcieliście przyjąć ... i coooooo????
    > Wtedy uwierzą mu masy ... bedzie prezydentem.
    > Już nawet siedział za ludzkość.

    Słowem: Buzdygan jak Lepper, per aspera ad astra? Z kajdan na stolec
    wicepremiera?
    Brrr koszmar, trzeba się wybudzić.

  • 20. Data: 2006-08-29 10:39:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Z kajdan na stolec wicepremiera?

    Nie wykluczałbym i odwrotnego scenariusza. leper bardzo wierzga
    i może się doigrać. Gdyby przez niego rozpadła się koalicja
    to poznałby gniew Kaczyńskich a to bardzo mściwe istoty.