  • 1. Data: 2006-08-26 22:49:10
    Temat: Odsetki od odszkodowania
    Od: "Guzi [LUB]" <g...@i...pl>

    Sądziłem się z KRUSem około dwóch lat. KRUS po ogłoszeniu wyroku wypłacił
    odszkodowanie z tytułu uszczerbku na zdrowiu. Czy za okres od wystawienia
    negatywnej decyzji przez KRUS do wypłacenia odszkodowania należą się
    odsetki?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-27 09:19:33
    Temat: Re: Odsetki od odszkodowania
    Od: "PR" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Guzi [LUB]" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odszkodowanie z tytułu uszczerbku na zdrowiu. Czy za okres od wystawienia
    > negatywnej decyzji przez KRUS do wypłacenia odszkodowania należą się

    A masz je zasądzone?
    KRUS buli to co w wyroku, do czasu wydania wyroku, jeśli nie wnioskowałeś o
    zasądzenie odsetek to ich niemasz.

  • 3. Data: 2006-08-27 09:45:41
    Od: "Guzi [LUB]" <g...@i...pl>

    A no nie mam zasądzonych:( ale moge się odwołać do sądu. Najpierw
    odwołałem się do KRUSU, ale napisali, że jest to bezpodstawne i że mają 30
    dni od wydania wyroku....... ale jakoś nie chce mi się wierzyć.