  • 1. Data: 2006-08-26 21:57:37
    Temat: Troll Arnold B.
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Arnold B., kontrowersyjny wrocławski biznesmen i ubiegłoroczny kandydat
    na prezydenta Polski, siedzi w areszcie. Prokuratura zarzuca mu udział w
    grupie przestępczej i wypranie nawet kilku milionów brudnych pieniędzy.
    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3571486.html

    --
    Kaja

  • 2. Data: 2006-08-27 02:59:00
    Temat: Re: Troll Arnold B.
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Kaja wrote:
> [...]
    > na prezydenta Polski, siedzi w areszcie. Prokuratura zarzuca mu udział w
    > grupie przestępczej i wypranie nawet kilku milionów brudnych pieniędzy.

    Jesteś co najmniej 3 dni do tyłu z newsami.

  • 3. Data: 2006-08-27 06:12:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *witek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Jesteś co najmniej 3 dni do tyłu z newsami

    BTW ja też jeszcze tego wydarzenia nie opiłem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 4. Data: 2006-08-27 07:54:48
    Od: "rezist.com" <s...@p...coml>

    > BTW ja też jeszcze tego wydarzenia nie opiłem ;-)

    mozesz zalatwic sobie widzenie i pstryknac mu fotke? :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-08-27 11:00:31
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    witek napisał(a):

    > Jesteś co najmniej 3 dni do tyłu z newsami.

    Dopiero wczoraj o tym przeczytałam:-(

    On ma jakieś "wtyczki" w TPSA.
    Mam telefon zastrzeżony, a ten typ do mnie raz zadzwonił.

    --
    Kaja

  • 6. Data: 2006-08-27 11:02:58
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Osoba przedstawiająca się jako *witek* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > BTW ja też jeszcze tego wydarzenia nie opiłem ;-)

    On Ciebie nękał, nachodził prawda?
    Przypomniało mi się co nieco jak powchodziłam w niektóre linki i poczytałam.

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2006-08-27 12:55:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > On Ciebie nękał, nachodził prawda?
    > Przypomniało mi się co nieco jak powchodziłam w niektóre linki i
    > poczytałam.

    Mi tylko obiecywał... Chlip... Czuję się zlekceważony... ;-)

    Widać wyczuł, że nachodzenie nie wyszło by mu na zdrowie ;->

  • 8. Data: 2006-08-27 16:20:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    Baza danych telefonów zastrzeżonych od lat jest dostępna w Internecie. Trzeba
    tylko umieć szukać :-)

  • 9. Data: 2006-08-27 16:25:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *rezist.com* stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

    > mozesz zalatwic sobie widzenie i pstryknac mu fotke? :D

    Może jak go pod prysznicem koledzy aresztanci przepytują na
    okoliczność licencji na oprogramowanie? ;-)

  • 10. Data: 2006-08-27 16:30:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Kaja* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > On Ciebie nękał, nachodził prawda?
    > Przypomniało mi się co nieco jak powchodziłam w niektóre linki i poczytałam.

    Tak, pisał do pracodawcy, przyłaził do domu, z tego wszystkiego jego
    kolesia posadziłem na ławie oskarżonych, takie tam zaszłości. Ale i
    ja znalazłem parę ciekawostek na jego temat.
    BTW przypominam sobie wymianę mejli z Robertem Tomasikiem (ca. 2 lata
    temu), który mnie wówczas przekonywał, że to niemożliwe, żeby
    Buzdygan był zwykłym bandziorem. I co? ...