  • 11. Data: 2003-01-29 10:46:42
    Temat: Re: Tp sa i prawa klienta
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

  • 12. Data: 2003-01-29 10:48:40
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    From: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

  • 13. Data: 2003-01-29 11:11:23
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > o żesz Ty przestępco :->

    mea culpa
    biję się w pierś, aż dudni :P
    nemo

  • 14. Data: 2003-01-29 11:54:04
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    wsumie masz racje, wziolem dsl, i bede mial swiety spokój:))) dziekuje za
    odpowiedzi
    pozdrawiam Nowak Ł

  • 15. Data: 2003-01-29 13:04:05
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    Użytkownik "kapitan NEMO" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i owszem :)
    > na "wejściu i wyjściu"

    To jesteś przestępcą. hehe. Ale jak by nie było TPSA też jest "przestępcą",
    ciągnie od nas kase w biały dzień no jak inni nie maja kombinować? Wsumie
    nadal jest monopolistą a swoje usługi takie jak Neo+ ma do bani.

    -------------------
    Bezy

  • 16. Data: 2003-01-29 13:14:37
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    > A obserwując zmagania znajomych z neostradą to prognozuje że marudzenie
    > "bo net źle chodzi" bedzie na porządku dziennym.

    Fakt Neo + sypie się dzień w dzień, tak jak to u moich znajomych z osiedla,
    dlatego jest takie coś jak DSL, świetna sprawa i dzielenie łącza jest
    legalne i stałe IP.

    > Już nie mówiąc o tym że na neostradzie nie postawisz servera
    > internetowego bo nie ma stałego IP.

    serwer musisz postawić (ruter) tylko poto by podzielić łącze i najlepiej NAT
    zamontować, a jeszcze jak byś był tak dobry dla (ale nie musisz) dla swoich
    sąsiadów to przekierowywanie portów zamontować by rozwiązać problem NAT-u
    (by mogli sie do nich z zewnątrz połączyć)

    > Ty sie dodzwonisz, ale kto dodzwoni sie do Ciebie? Poczta? Server www?
    > Zapomnij!

    jeśli chodzi o serwer www to go postawi i bedzie elegancko chodził ale co
    chwile bedzie maił inny adres ten serwer, ale na chama gdybyś sie uparł to
    są serwisy które właśnie taki problem rozwiązują (nie dokładnie wiem jak to
    sie nazywa i na czym polega ale mój dr mgr P. z Sieci Komputerowych mi o tym
    wspominał że się tak da)

    Jest na to proste rozwiązanie 100-200 zł za podłączenie, nie płaci 3 dni,
    net odcinami, następne 3 dni siec odcinamy. Userowi sie odmieni i chce
    zapłacić za net - mówisz nie ma sprawy ale płać instalacyjne i zaległy
    abonament czyli te 100-200 zł plus zaległość. Ludzie bedą płacić zobaczysz.

    Acha bardzo ważne, usiądz sobie raz w spokojności i napisz regulamin i niech
    każdy go podpisz, bo naprawde będziesz miał cyrki jak tego nie zrobisz.
    Ludzie są różni!!!!

    -------------------------------
    Powodzenia Bezy

  • 17. Data: 2003-02-03 07:51:24
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nowak Ł." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nio wsumie dzieki wszystkim za uspokojenie, ja mieszkam w domkach a wiec o
    > kable moga mi na gwizdac, no moze jeden który puszcze przez ulice:)), ale
    > bedzie wyzej niz kable energeyczne i na stalowej lince, a wiecz tym
    > niebedzie problemu,

    Zakładasz niezły piorunochron dla domków. :-)

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 18. Data: 2003-02-03 09:45:42
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    wsumie ten to bedzie juz drugi, mam tak połączone juz 2 domki i od 2 lat
    odpukac nic sie niestalło:))ale musze przyznac ze zrezygnowalem z neostrady+
    i wziolem se dsl'a, przynajmniej nik sie niebedzie czepial ze mam siec,
    teraz czekam kiedy mi zalozą:))
    pozdrawiam Nowak Ł