  • 11. Data: 2014-01-23 17:31:31
    Temat: Re: Termin rozprawy :(
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-01-22 19:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak to jakie? Wyznaczono kolejny termin.
    >
    > A poza tym warto zwrócić sądowi uwagę, że mają bałagan.

    hmmm mozna tak? w jakiej formie?
    pierwszy raz mam doczynienia z sądami...

  • 12. Data: 2014-01-23 17:35:25
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-01-22 21:12, Sonn pisze:

    > Albo przesłuchano świadków, albo umorzono postępowanie, albo utrzymano
    > zaskarżony wyrok w mocy, albo uchylono wyrok i sprawę przekazano do
    > ponownego rozpoznania, albo zapadł wyrok zaoczny... itp, itd. Mam dalej
    > mnozyć jakie decyzje może wydać sąd pod nieobecność prawidłowo
    > zawiadomionej o terminie strony, która nie stawiła się w wyznaczonym
    > terminie bez usprawiedliwienia lub nie złożyła wniosku o odroczenie
    > rozprawy?

    chyba nie zrozumiales co napisalem
    w aktach sprawy i w moim powiadomieniu jest 21 stycznia
    a rozprawa odbyla sie 20 - bez jakiegokolwiek powiadomienia mnie o tym
    fakcie!
    na sprawie ktora byla odbylo sie tylko "czytanie" dostarczonego przeze
    mnie stanowiska w sprawie.

  • 13. Data: 2014-01-23 18:39:55
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-23 15:12, Stokrotka pisze:

    > Pszywrucenie terminu jest całkiem nie na temat.
    > Sędzia olał cię i celowo pszełuża sprawę, to jest pszeciągłość
    > postępowania, celowe, BARDZO TYPOWE dla aszego sądownictwa, dlatego
    > należy się poskarżyć prokuratorowi, nie świadkowi pszestępczemu jakim
    > jest sądownictwo.
    > Prawdopodobnie komuś się nie udało utrudnić ci dostanie się na rozpraweę
    > w wyznaczonym terminie.Więc na ciebie się nie dało zwalić, więc sędzia
    > wybrnął bajeczką o wczorajszej rozprawie, na pewno na akta czekałeś jakś
    > czas, by bajeczka mogła być spisana.

    Znowu tabletek nie wzięłaś debilko?

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2014-01-23 20:19:56
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > hmmm mozna tak? w jakiej formie?
    > pierwszy raz mam doczynienia z sądami...

    Możesz napisać skargę do prezesa sądu, ale to nic nie da, pszecież to
    naczelny mafiso tego sądowniczego gangu.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

  • 15. Data: 2014-01-23 22:11:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2014, KiloSierra wrote:

    > hmmm mozna tak? w jakiej formie?

    Z głowy czyli z niczego, wychodzi mi, że to się nazywa "obraza
    prawa" (w tym przypadku: prawa procesowego).
    Tyle, że opisy które się spotyka głównie dotyczą "cięższych"
    akcji, niż ponowne wyznaczenie procesu :(, ale może coś
    znajdziesz po tym określeniu.

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2014-01-23 22:23:35
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "KiloSierra" <f...@1...pl> napisał w wiadomości

    > "...Odwołujący KS nie stawił sie w terminie prawidłowo powiadomiony..."

    Pewnie pani w rybnym omyłkowo zawinęła komuś Twoje
    powiadomienie razem z rybą i stąd cały ambaras... MSPANC.