  • 1. Data: 2006-03-05 08:55:12
    Temat: Tego nie wyczytacie w polskojezycznych mediach
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    http://sowa.blogsource.com/

    boukun

  • 2. Data: 2006-03-05 10:34:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    boukun [###b...@n...pl.###] napisał:

    Bo Polacy głupot nie czytają. :-)

  • 3. Data: 2006-03-05 10:55:37
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news:duef53$78g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > boukun [###b...@n...pl.###] napisał:
    >
    > Bo Polacy głupot nie czytają. :-)

    Jak przypuszczam, spora czesc grupowiczow ma boukuna w KF-ach i moga sie
    czuc zniesmaczeni, gdy im go stamtad wyciagasz odpowiadajac na posty :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-03-05 10:55:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    SDD [###s...@t...wszechwiedza.pl.###] napisał:

    > Jak przypuszczam, spora czesc grupowiczow ma boukuna w KF-ach i mogą
    się
    > czuć zniesmaczeni, gdy im go stamtąd wyciagasz odpowiadajac na posty
    :)

    Zatem pewnie i ja tak zrobię. :-)

  • 5. Data: 2006-03-05 15:52:57
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 5 Mar 2006 11:55:59 +0100,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> screamed:

    Polecam. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 16:52:49 user up 10906 days, 4:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    And damn'd be him that first cries, 'Hold, enough!'

  • 6. Data: 2006-03-05 16:48:29
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > boukun [###b...@n...pl.###] napisał:
    >
    > Bo Polacy głupot nie czytają. :-)

    Widzisz, dostało ci się. Bo oni czytają to, co im każą czytać. A ja ci
    zezwalam na cos wiecej!!!

    boukun

  • 7. Data: 2006-03-05 17:45:21
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Pulitzera mu! A nawet dwa! :>

  • 8. Data: 2006-03-05 19:48:58
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Pulitzera mu! A nawet dwa! :>
    EE tam Darwina mu , a nawet dwa;)

    K.

  • 9. Data: 2006-03-06 08:51:15
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Krzysztof napisał(a):
    > EE tam Darwina mu , a nawet dwa;)
    >
    > K.

    mydłem go, mydłem...

  • 10. Data: 2006-03-06 08:56:31
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    boukun napisał(a):
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widzisz, dostało ci się. Bo oni czytają to, co im każą czytać. A ja ci
    > zezwalam na cos wiecej!!!
    >
    > boukun

    oki, wlazłem na tę stronę i co ? pełno jakichś niejasnych tekstów, pełno
    po niemiecku, zdjęcia wyrwane z kontekstu, teksty w stylu:

    -----------------------

    Betreff: Re: [sowa] bilet wizytowy, nie używany, odstąpie za darmo

    Absender: "Mirosław Chojecki"
    Empfänger: ; ; ;
    Datum: 03. Dec 2004 21:34

    sowa um 14:37 |

    Freitag, 03.12.2004

    orka.sejm.gov.pl skladkom4?OpenAgent Roman Giertych

    no i czym się chwalisz, że pozwalasz mi wejść na taką badziewną stronę i
    coś tam czytać ? przychylam się do przedpisców i *plonk*

    sg