  • 1. Data: 2006-03-05 07:29:05
    Temat: ulga remontowa
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Kupilem w 2005 r. mieszkanie i je remontowalem. Posiadam akt wlasnosci,
    jednak nie jestem w tym mieszkaniu do dzisiaj zameldowany. Teraz chcialem
    rozliczyc ulge temontowa, ale uslyszalem od znajomej, ze prawdopodobnie
    musze miec meldunek na tym mieszkaniu. Czy to prawda? Znacie jakies przepisy
    prawne, mowiace o uldze remontowej? Troche sie zaniepokoilem. Czyzby ulga
    miala mi przepasc?

    pozdrawiam
    Laris

  • 2. Data: 2006-03-05 16:27:53
    Temat: Re: ulga remontowa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Laris wrote:
> [...]
    > prawne, mowiace o uldze remontowej? Troche sie zaniepokoilem. Czyzby ulga

    Nie musisz być zameldowany. Masz udowodnić, że mieszkanie jest na twoje
    potrzeby mieszkaniowe.

  • 3. Data: 2006-03-05 17:51:27
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

> [...]
    > musze miec meldunek na tym mieszkaniu. Czy to prawda? Znacie jakies
    > przepisy prawne, mowiace o uldze remontowej? Troche sie zaniepokoilem.

    Nie ma zadnego problemu. Ja kupilem mieszkanie w 2005 roku i tez w tym samym
    roku jes sprzedalem - plany zyciowe mi sie zmienily ;-) Nie bylem tam nigdy
    zameldowany. Odliczylem wszystkie remony i juz nawet dostalem zwrot.

    Piotr