  • 11. Data: 2005-05-23 19:20:26
    Temat: Re: :) Taka fotke zrobilem niedawno.. i ...
    Od: "Agrescik" <a...@p...onet.pl>

    > NA podstawie jakiego paragrafu mieliby to zrobic?
    NO mowie ze jestem lajkonikiem w tych sprawach :)
    Ale na ludzkie oko.. to jest drwina z Urzedu :) I co nic? Miejsce publiczne.
    Taki napis. Nie jest wymieniony ktos z imienia i nazwiska ale Urzad.
    "Prezesem" urzedu jest chyba Burmistrz :) To chyba jego kopie po ambicji..
    choc moze ambicji i honoru nie ma. Bo jak sie nazywa kogos niekompetentnym
    to chyba jest potwarz.. czyli policzek... :./
    A napis wisi.. i wisi... wiec??
    Jam lajkonik w tych sprawach ale to mi sie dziwne wydalo... i mnie to
    smieszy :)
    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2005-05-23 20:37:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Agrescik" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > NO mowie ze jestem lajkonikiem w tych sprawach :)
    > Ale na ludzkie oko.. to jest drwina z Urzedu :)

    Moze na ludzie oko. Ale na czym polega zlaanie prawa w tym przypadku?
    Ten napis tak sformulowany to sztandarowy przyklad wyrazenia wolnosci
    pogladów w formie pisemnej.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt