  • 1. Data: 2005-05-23 11:53:44
    Temat: Ogromny problem
    Od: "Marcin M" <m...@z...com.pl>

    Witam mam dosc znaczny problem a minowicie: Moja babcia w 91 roku odpisala
    pomylkowo nie ten nr dzialki co chciala, myslala ze odpisuje dzialke ktora nie
    jest wogule zabudowana i znajduje sie gdzies tam w polu, jednak nr odpisanej
    dzialki jaki widnieje na akcie notarialnym jest numerem dzialki na ktorym stoja
    bydynki i dom mieszkalny w ktorym na dodatek ona mieszkala i mieszka od wielu
    wielu lat (dodam ze w akcie notarialnym przekazania tej dzialki nie ma zadnej
    wzmianki o jakichkolwiek budowlach). w 99 roku moj brat ta dzialke sprzedal za
    bardzo male pieniadze nie wiedzac co sprzedaje. Nowi wlasciciele od 99 roku do
    niedawna nic nawet slowem nie pisneli do niedawna, teraz zadaja aby moja babcia
    sie wyprowadzila z ich posesji bo mieszka tam nielegalnie. babcia w 99 roku
    sporzadzila testament w obecnosci notariusza i tam jest mowa o dzialce na
    ktorej mieszka i o budynkach. Z dokumentow wynika ze byla to ewidentna pomylka.
    czy sa jakiekolwiek podstawy prawne aby podwazyc warznosc umowy sprzedarzy tej
    dzialki, czy sprawa jest z góry przegrana?

    z gory dziekuje za odpowiedz
    Marcin M

  • 2. Data: 2005-05-23 12:07:14
    Temat: Re: Ogromny problem
    Od: "xmarcel" <x...@c...pl>

    Użytkownik "Marcin M" <m...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam mam dosc znaczny problem

    szanse sa, trudno mi ocenic i wielkosc. bierzcie szybko prawnika
    ja ich upatruje w art 65 KC

    pozdro
    xmarcel

  • 3. Data: 2005-05-23 15:14:14
    Od: "xmarcel" <x...@c...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
    > ja ich upatruje w art 65 KC

    i jeszcze art 84KC, ale musicie sie spieszyc(art 88)

    pozdro