  • 1. Data: 2005-05-23 09:40:10
    Temat: umowa z TPSA na usługe internet- czy moge rozwiązac
    Od: "..::Friend::.." <u...@w...pl>

    Mam pytanie, ponieważ od marca wzrosł VAT więc i cena usługi na internet a ja nie
    zostałem o tym poinformowany na 30dni przed podwyzką(tak jest w regulamienie umowy
    ktorą podpisywałem rok temu) cytuję:
    "O zmianach Regulaminu i Cennika oraz terminach ich wypowiedzenia TP informuje
    Klienta
    z wyprzedzeniem jednego okresu rozliczeniowego."

    W regulaminie nie ma nic na temat co się stanie jezeli takiej informacji nie
    otrzymam,
    jest tylko paragraf ze w sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu
    cywilnego.

    Wiem ze na tej podstawie mogę domagać się zwrotu VATu od TPSA ale
    czy mogę rowniez rozwiązać umowę bezzwłocznie (ze skutkiem natychmiastowym) ?

    Mam Neostradę 128, umowa terminowa na 12miesięcy.

    pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2005-05-23 09:54:46
    Od: buraxta <b...@g...com>

    ..::Friend::.. wrote:
    > Wiem ze na tej podstawie mogę domagać się zwrotu VATu od TPSA ale
    > czy mogę rowniez rozwiązać umowę bezzwłocznie (ze skutkiem natychmiastowym) ?

    Zawsze możesz, najwyżej zapłacisz karę umowną - oczywiście z zachowaniem
    terminu wypowiedzenia...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2005-05-23 10:43:18
    Od: "..::Friend::.." <u...@w...pl>

    > Zawsze możesz, najwyżej zapłacisz karę umowną - oczywiście z zachowaniem
    > terminu wypowiedzenia...

    Własnie zalezy mi na natychmiastowym rozwiązaniu bez skutków finansowych.

    W umowie czytam same paragrafy o rozwiązywaniu przez TPSA bezzwłocznie z byle powodu
    więc czy ja w takim wypadku mogę natychmiast rozwiązać umowę i na jaki przepis
    Kodeksu
    cywilnego się powołać...

    Mirek

  • 4. Data: 2005-05-23 11:29:31
    Od: "Gustaw H." <no_spam@no_domain.com>

    On Mon, 23 May 2005 12:43:18 +0200, ..::Friend::.. <u...@w...pl>
    wrote:

    > W?asnie zalezy mi na natychmiastowym rozwi?zaniu bez skutków finansowych.
    >
    > W umowie czytam same paragrafy o rozwi?zywaniu przez TPSA bezzw?ocznie z
    > byle powodu
    > wi?c czy ja w takim wypadku mog? natychmiast rozwi?zaae umow? i na jaki
    > przepis Kodeksu
    > cywilnego si? powo?aae...

    w tym przypadku to nie tpsa podniosla cene, ich cena jest niezmienna,
    doszedl jedynei vat pobierany przez panstwo...

    zapytaj w blueline ;)

    --
    OPERA --

  • 5. Data: 2005-05-23 11:49:23
    Od: "..::Friend::.." <u...@w...pl>

    > w tym przypadku to nie tpsa podniosla cene, ich cena jest niezmienna,
    > doszedl jedynei vat pobierany przez panstwo...

    ale to nie moj problem bo ja płacę nagle od marca 72zł zamiast tak jak było na umowie
    59zł. a poniewaz po cichutku zwracają ten VAT (wielu złozyło reklamację i została
    uznana) więc sami przyznają się do błędu(i wynika z tego ze TPSA z własnej kieszeni
    wypłaca ten VAT).

    Mirek

  • 6. Data: 2005-05-23 12:12:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    ..::Friend::.. napisał(a):

    > ale to nie moj problem bo ja płacę nagle od marca 72zł zamiast tak jak było na
    umowie
    > 59zł.
    ale ja mysle ze to bardziej Twoj problem niz ich. nie lubie tpsa. ale z
    drugiej strony - ich zarobek to jest cena netto. podatek vat idzie do
    budzetu. wiec oni ceny nie zmienili - zrobilo to panstwo
    a poniewaz po cichutku zwracają ten VAT (wielu złozyło reklamację i została
    > uznana) więc sami przyznają się do błędu(i wynika z tego ze TPSA z własnej kieszeni

    > wypłaca ten VAT).
    a o tym nie slyszalem. i co znaczy zwracaja ten VAT? jesli zwracaja to
    Tobie tez chyba moga zwrocic?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-05-23 12:12:42
    Od: buraxta <b...@g...com>

    ..::Friend::.. wrote:
    > ale to nie moj problem bo ja płacę nagle od marca 72zł zamiast tak jak było na
    umowie
    > 59zł.

    Ale to nie ich problem ile ty płacisz, bo oni dostają jedynie 59 zł :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 8. Data: 2005-05-23 12:39:21
    Od: "B. Genda" <t...@w...pl>

    > Ale to nie ich problem ile ty płacisz, bo oni dostają jedynie 59 zł :)

    tak zwracaja vat za bodaj 3 okresy rozliczeniowe - trzeba tylko zlozyc
    reklamacje na infolinii.

  • 9. Data: 2005-05-23 13:17:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik ..::Friend::.. napisał:

> [...]
    powodu
    > więc czy ja w takim wypadku mogę natychmiast rozwiązać umowę i na jaki przepis

    Art. 65 ust.5 oraz art. 57 ust. 6 Prawa telekomunikacyjnego. Należy
    również starannie przeczytać swoją umowę ;-)

    M.

  • 10. Data: 2005-05-23 13:43:39
    Od: "..::Friend::.." <u...@w...pl>

> [...]
    > strony - ich zarobek to jest cena netto. podatek vat idzie do budzetu. wiec oni

    Kto lubi TPSA:), moim zdaniem płacę więcej więc TPSA nie wywiązało się z umowy ->
    umowę rozwiązuje natychmiast.
    (bo w umowie było wyraznie napisane: kazda podwyzka z winy lub nie TPSA powinna być
    poprzedzona zawiadomieniem z miesięcznym wyprzedzeniem a takowego nie było)

    Mirek