  • 21. Data: 2021-08-03 16:25:25
    Temat: Re: Tak działają polskie sądy
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-03 o 07:55, _Master_ pisze:

    > Zmień program

    Ja nie muszę.

    > Z szacunku wypadałoby nie krytykować
    > sprawniejszego/doświadczonego/potrafiącego korzystać z DARMOWYCH
    > narzędzi użytkownika kiedy nie posiada się tych umiejętności.

    Z szacunku wypadało by nie krytykować też ludzi którzy używają innego
    niż ty oprogramowania.

    > Dobrze wiesz że jeśli jest potrzeba to cytuję.
    > I UWAGA! Potrafię też CIĄĆ CYTATY!

    I tylko szkoda że dopiero jak ktoś zwróci ci uwagę.

    > Nie będę zmieniał przyzwyczajeń tylko dlatego że komuś się NIE CHCE i
    > wymaga aby mu POMAGAĆ

    To zmień na takie które nie kolidują z ogólnie przyjętymi zasadami.

    > Niech NIE CZYTA I NIE ODPOWIADA

    A sam się do tej wspaniałej rady zastosujesz?
    Pytanie tylko kiedy?

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2021-08-03 18:22:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-03-sierpnia-2021 o 16:25, RadoslawF pisze:

    > Z szacunku wypadało by nie krytykować też ludzi którzy używają innego
    > niż ty oprogramowania.

    Mają ŹLE, NIECHLUJNIE NAPISANE, SPARTACZONE OPROGRAMOWANIE...

    Dlaczego to ma być MÓJ problem

    > I tylko szkoda że dopiero jak ktoś zwróci ci uwagę.

    BEZEDURAAA

    Wiele lat cytowałem ale doszedłem do wniosku że to GŁUPIE jak się
    odpisuje na cały post.

    > To zmień na takie które nie kolidują z ogólnie przyjętymi zasadami.

    Mamy XXI wiek. 15 lat temu już było widoczne drzewo postów.
    Nie będę się naginał do dziadostwa. Jestem POSTĘPOWY ;-)

    > A sam się do tej wspaniałej rady zastosujesz?
    > Pytanie tylko kiedy?

    Ja nie mam problemu z cytowaniem. Zawsze wiem kto komu odpowiada.
    Nowoczesna technologia mi ułatwia życie. ;)

    A NIE!!!
    Mam problem jak muszę opierdalać łajzy co nie potrafią CIĄĆ cytatów.

  • 23. Data: 2021-08-04 07:45:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-08-03 o 11:34, _Master_ pisze:

    > Mam podpalić sąd?
    > Głosuję na Konfederację i wśród znajomych powiększam elektorat.

    A podpalenie sądu i głosowanie na Konfederację, to są
    dla Ciebie równoważne w sensie spodziewanego efektu działania?

    > Chociaż... Mógłbym tam pójść opierdolić, zawstydzić i złożyć skargę ...
    >
    > Ostatnio zbyt często to robię ;)

    I wierzysz, że to co mógłbyś (opierd..., zawstydzić, poskarżyć się)
    dałoby jakiś efekt?

  • 24. Data: 2021-08-04 15:40:04
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-03 o 18:22, _Master_ pisze:

    > Mają ŹLE, NIECHLUJNIE NAPISANE, SPARTACZONE OPROGRAMOWANIE...
    >
    > Dlaczego to ma być MÓJ problem

    A dlaczego twoja niechęć do dostosowania się do obowiązujących regół
    ma być ich problemem?

    > BEZEDURAAA

    Nie kłam.

    > Wiele lat cytowałem ale doszedłem do wniosku że to GŁUPIE jak się
    > odpisuje na cały post.

    Nikt ci nie każe cytować cały.
    Fragment na który odpowiadasz też nie byłeś łaskaw zostawić.
    Zapomnienie, debilizm czy będziesz udawał że to nie miało miejsca?

    > Mamy XXI wiek. 15 lat temu już było widoczne drzewo postów.
    > Nie będę się naginał do dziadostwa. Jestem POSTĘPOWY ;-)

    Nie jesteś postępowy, jesteś chamski.

    > Ja nie mam problemu z cytowaniem. Zawsze wiem kto komu odpowiada.
    > Nowoczesna technologia mi ułatwia życie. ;)

    Masz problem.

    > A NIE!!!
    > Mam problem jak muszę opierdalać łajzy co nie potrafią CIĄĆ cytatów.

    To może jednak zastosuj się do własnej rady: "Niech NIE CZYTA I NIE
    ODPOWIADA"

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2021-08-04 17:25:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-04-sierpnia-2021 o 15:40, RadoslawF pisze:

    > A dlaczego twoja niechęć do dostosowania się do obowiązujących regół
    > ma być ich problemem?

    Mogą ten problem łatwo rozwiązać na dwa sposoby:
    - używać nowoczesnego oprogramowania
    - nie czytać, nie odpowiadać na moje posty skoro nie rozumieją dialogów
    bo całość im się nie wyświetla.

    Za mało konstruktywnie?

    > Nikt ci nie każe cytować cały.

    Czytaj to na co odpowiadasz i zluzuj w końcu te MAJTY ;-)

    > Nie jesteś postępowy, jesteś chamski.

    O proszę. Faszystowskie odzywki? Ja jestem gorszy bo potrafię odczytać
    drzewo POSTÓW?

    ŁAJZY MAJĄ PROBLEM a ja mam im POMAGAĆ?
    KURWA! Tak samo jak z tymi gejami.

    Uprzejmy rozmówca potrafi sobie wygooglać co robi źle że nie rozumie
    przekazu.

    A ten nieuprzejmy domaga się POMOCY czyli zmiany mojej tożsamości ;-) i
    ugięcia się przed milionami much które nie mogą się mylić?

    Nie będę im pomagał bardziej niż podpowiadając dwie drogi rozwiązania
    ich życiowego problemu ;-)

    > Masz problem.

    Jaki?

    > To może jednak zastosuj się do własnej rady: "Niech NIE CZYTA I NIE
    > ODPOWIADA"

    Tylko ja rozumiem co jest pisane i rozumiem że ŁAJZA NIE TNIE Z LENISTWA

    Ja TNĘ PO CAŁOŚCI z logiki i uwielbiania przejrzystości i PROSTOTY
    Kiedy nie ma potrzeby cytowania bo odnoszę się do CAŁEJ WYPOWIEDZI.

  • 26. Data: 2021-08-04 17:34:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-04-sierpnia-2021 o 07:45, cef pisze:
    > A podpalenie sądu i głosowanie na Konfederację, to są
    > dla Ciebie równoważne w sensie spodziewanego efektu działania?

    A jak myślisz Łotsonie?

    Trafił się "cfaniak"? ;-)

    > I wierzysz, że to co mógłbyś (opierd..., zawstydzić, poskarżyć się)
    > dałoby jakiś efekt?

    W twoim matriksie zwykłe ludzkie uczucia nie działają?

    Kropla drąży skałę. I jest jeszcze grzech ZANIECHANIA ;-)

    I jest jeszcze dawanie dobrego przykładu szczególnie tym młodym.

    Obczajasz takie coś? ;-)

  • 27. Data: 2021-08-04 22:33:39
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-04 o 17:25, _Master_ pisze:

> [...]
    > - używać nowoczesnego oprogramowania
    > - nie czytać, nie odpowiadać na moje posty skoro nie rozumieją dialogów

    Za mało.
    Ty możesz zacząć się stosować do ogólnie przyjętych zasad.

    > Czytaj to na co odpowiadasz i zluzuj w końcu te MAJTY ;-)

    Czytam.
    Ale ty nie zawsze cytujesz na co odpowiadasz.
    Więc zacznij i zluzuj majty.

    > O proszę. Faszystowskie odzywki? Ja jestem gorszy bo potrafię odczytać
    > drzewo POSTÓW?

    Jesteś gorszy bo nie stosujesz sie do netykiety.
    Jesteś chamski bo próbujesz z tej wady zrobić zaletę.

    > ŁAJZY MAJĄ PROBLEM a ja mam im POMAGAĆ?
    > KURWA! Tak samo jak z tymi gejami.
    >
    > Uprzejmy rozmówca potrafi sobie wygooglać co robi źle że nie rozumie
    > przekazu.

    Ty nie potrafisz.

> [...]
    > ugięcia się przed milionami much które nie mogą się mylić?
    >
    > Nie będę im pomagał bardziej niż podpowiadając dwie drogi rozwiązania

    Czyli wolisz być bucem i chamem.

    > Jaki?

    Nie rozumiesz co czytasz.

    > Tylko ja rozumiem co jest pisane i rozumiem że ŁAJZA NIE TNIE Z LENISTWA
    >
    > Ja TNĘ PO CAŁOŚCI z logiki i uwielbiania przejrzystości i PROSTOTY
    > Kiedy nie ma potrzeby cytowania bo odnoszę się do CAŁEJ WYPOWIEDZI.

    I dzięki temu inni mają cię za chama i buca.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2021-08-04 22:39:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-08-04 o 17:34, _Master_ pisze:

    > A jak myślisz Łotsonie?

    Myślę, że tak myślisz, tylko nie możesz potwierdzić.

    > W twoim matriksie zwykłe ludzkie uczucia nie działają?
    >
    > Kropla drąży skałę. I jest jeszcze grzech ZANIECHANIA ;-)
    >
    > I jest jeszcze dawanie dobrego przykładu szczególnie tym młodym.
    >
    > Obczajasz takie coś? ;-)

    To taki kamuflaż do tych bardziej zdecydowanych rozwiązań?

  • 29. Data: 2021-08-05 17:27:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-04-sierpnia-2021 o 22:33, RadoslawF pisze:

    > Ty możesz zacząć się stosować do ogólnie przyjętych zasad.

    Mogę ale nie chcę. Podałem sposób żeby to nikomu nie przeszkadzało ;-)

    > Czytam.
    > Ale ty nie zawsze cytujesz na co odpowiadasz.

    Toż przecież napisałem że NIE ZAWSZE.
    Do kurwy nędzy CZYTAJ.

    > Jesteś gorszy bo nie stosujesz sie do netykiety.

    Czasy się zmieniają a netykieta jest już niedzisiejsza.

    > Jesteś chamski bo próbujesz z tej wady zrobić zaletę.

    Ja się tylko staram być na czasie ;-) i używać nowoczesnych dobrze
    napisanych narzędzi. Jeśli Ty nie widzisz w tym ZALETY to NIE CZYTAJ I
    NIE ODPOWIADAJ.
    Zwłaszcza jak nie rozumiesz!

    > Ty nie potrafisz.

    A mogłeś 10 postów temu skończyć swoje męki. Jesteś masochistą? ;-)

    > Czyli wolisz być bucem i chamem.

    Nazwij jeszcze hujem a Twoja racja będzie najtwojsza ;-)

    > Nie rozumiesz co czytasz.

    Tak odpowiada dziecko w piaskownicy

    > I dzięki temu inni mają cię za chama i buca.

    Myślisz że mnie obchodzi co banda leni i nieudaczników o mnie myśli? ;-)

    Szkoda życia

    PS. TYLKO KURWA JAK BĘDZIECIE CYTOWAĆ TO NIE ZAPOMINAJCIE O CIĘCIU ;-)

  • 30. Data: 2021-08-05 21:38:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-05 o 17:27, _Master_ pisze:

    > Mogę ale nie chcę. Podałem sposób żeby to nikomu nie przeszkadzało ;-)

    Kiepski sposób. Czego dowodem ta dyskusja.
    Więc zacznij chcieć.

    > Toż przecież napisałem że NIE ZAWSZE.
    > Do kurwy nędzy CZYTAJ.

    Czytam. I odpisując zostawiam cytat, zawsze.
    Rób to samo.

    > Czasy się zmieniają a netykieta jest już niedzisiejsza.

    Raczej ty jesteś niedzisiejszy.

    > Ja się tylko staram być na czasie ;-) i używać nowoczesnych dobrze
    > napisanych narzędzi. Jeśli Ty nie widzisz w tym ZALETY to NIE CZYTAJ I
    > NIE ODPOWIADAJ.
    > Zwłaszcza jak nie rozumiesz!

    Ja się staram abyś postępował zgodnie z netykietą bo to ona jest
    wyznacznikiem dobrego zachowania a nie twoje narzędzia.
    Jak nie odpowiada to nie pisz na grupy i nie odpowiadaj.
    Zgodnie ze swoim zaleceniem. :-)

    > A mogłeś 10 postów temu skończyć swoje męki. Jesteś masochistą? ;-)

    Ty mogłes to zrobić 11 postów temu. jesteś głupim masochistą?

    > Nazwij jeszcze hujem a Twoja racja będzie najtwojsza ;-)

    Skoro za takiego się uważasz to przez uprzejmość nie zaprzeczę.

    > Tak odpowiada dziecko w piaskownicy

    Dzieciaku z piaskownicy, to ty napisałeś "Do kurwy nędzy CZYTAJ."
    mając to samo na mysli.

    > Myślisz że mnie obchodzi co banda leni i nieudaczników o mnie myśli? ;-)
    >
    > Szkoda życia

    Tobie jak widać nie szkoda.

    > PS. TYLKO KURWA JAK BĘDZIECIE CYTOWAĆ TO NIE ZAPOMINAJCIE O CIĘCIU ;-)

    Kapslok ci się dzieciaku z piaskownicy zablokował.