  • 11. Data: 2008-11-03 19:37:57
    Temat: Re: TUW i próba wyłudzenia
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 3 Nov 2008 19:59:03 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nakaz zapłaty, to już się nie wyjaśnia w TUW, tylko w sądzie. Uwaga na
    > terminy wniesienia sprzeciwu!

    Podejrzewam, że to jest kwestia nazewnictwa u autora postu. Nakazu zapłaty
    nie może sobie wydać każda dowolna firma w dowolnych okolicznościach,
    zresztą do jego wydania muszą być jakieś podstawy.

    --
    best regards,
    scream

  • 12. Data: 2008-11-03 19:52:30
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    scream pisze:

    > Podejrzewam, że to jest kwestia nazewnictwa u autora postu. Nakazu zapłaty
    > nie może sobie wydać każda dowolna firma w dowolnych okolicznościach,
    > zresztą do jego wydania muszą być jakieś podstawy.

    Też mi się wydaje, że to raczej wezwanie do zapłaty. Pierwszy etap
    dochodzenia swoich roszczeń ze strony towarzystwa.
    Najlepiej jakby autor wątku dokładnie zacytował treść(wrzucił scan)
    otrzymanego wezwania.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 13. Data: 2008-11-04 08:31:56
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 03.11.2008, o godzinie 09.45.15, na pl.soc.prawo, scream
    napisał(a):

    > Nie przyszło Ci do głowy, że to może być zwykła pomyłka którą należy
    > wyjaśnić? Myślę że kilka zdań wyjaśnienia + xero umowy z ich pieczątką
    > wysłane listem poleconym zamknie całą sprawę.
    >
    > Pewnie teraz napiszesz, że żal Ci tych 5 zł na xero i znaczki. Cóż...

    A nie może olać? Jest czysty przecież (przynajmniej tak mu się wydaje).
    Niech sobie TUW trochę powysyła, ponasyła, kasy wyda...

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 14. Data: 2008-11-04 08:44:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:4w6fev91f8u4.dlg@habeck.pl...

    > A nie może olać? Jest czysty przecież (przynajmniej tak mu się wydaje).
    > Niech sobie TUW trochę powysyła, ponasyła, kasy wyda...

    wiesz teoretycznie moze, tylko jak sie okaze, ze oleje o jedno pismo za
    duzo, to moze go to kosztowac sporo, nerwow, czasu i kasy

  • 15. Data: 2008-11-04 20:04:28
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 04.11.2008, o godzinie 09.44.22, na pl.soc.prawo, szerszen napisał(a):

    > wiesz teoretycznie moze, tylko jak sie okaze, ze oleje o jedno pismo za
    > duzo, to moze go to kosztowac sporo, nerwow, czasu i kasy

    Dlaczego? Przecież on nic nikomu nie wisi (załóżmy :) )...

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 16. Data: 2008-11-05 08:17:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bmza4rre2l12.dlg@habeck.pl...

    > Dlaczego? Przecież on nic nikomu nie wisi (załóżmy :) )...

    dlateogo ze jak oleje kilka kolejnych pism, ktore to beda zawiadomieniami np
    o skierowaniu sprawy na droge sadowa, o terminie sprawy, od komornika itd to
    sie obudzi z reka w nocniku jak mu np komornik konto zajmie

  • 17. Data: 2008-11-05 08:35:54
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 05.11.2008, o godzinie 09.17.52, na pl.soc.prawo, szerszen
    napisał(a):

    > dlateogo ze jak oleje kilka kolejnych pism, ktore to beda zawiadomieniami np
    > o skierowaniu sprawy na droge sadowa,

    Ha... na drogę sądową to trochę inne buty. Ale firma od siebie to może
    sobie wysyłać, straszyć i co tam sobie wymyśli.

    > o terminie sprawy, od komornika itd to
    > sie obudzi z reka w nocniku jak mu np komornik konto zajmie

    No tak. To rzeczywiście może być jedno pismo za dużo. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 18. Data: 2008-11-06 10:09:01
    Od: SynthSyntax <s...@g...com>

    Odpowiadając zbiorczo na całą dyskusję, którą wywołałem:

    1. Rzeczywiście jest to wezwanie do zapłaty - taki jest nawet tytuł
    pisma.
    2. Po przeczytaniu Waszych odpowiedzi nasuwa mi się jeden ruch z mojej
    strony - zadzwonić i poinformować o faktach - natomiast jeździć
    nigdzie i wysyłać cokolwiek nie zamierzam - pewnie zaraz znowu zostanę
    nazwany pieniaczem ale jakoś nie poczuwam się do większych kroków niż
    telefon.
    3. Proszę się o mnie nie martwić - krzywdy sobie zrobić nie dam, pism
    żadnych nigdy nie olewam, jestem czysty jak łza :-) w tej sprawie,
    natomiast nie zamierzam robić nic ponadto co powiniene - ale dzięki za
    troskę :-), p

    Dzięki wszystkim za podjęcie tematu - jak dla mnie dyskusja jest
    zakończona.

    Pozdrawiam
    Synth

  • 19. Data: 2008-11-06 11:06:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SynthSyntax" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

> [...]
    > nigdzie i wysyłać cokolwiek nie zamierzam - pewnie zaraz znowu zostanę
    > nazwany pieniaczem ale jakoś nie poczuwam się do większych kroków niż

    teraz nie zostaniesz nazwany pieniaczem ;)
    bo zrobisz to co powinieneś zrobić, w przeciwieństwie do tego co chciałeś
    zrobić na początku
    powodzenia w rozwiązaniu nieścisłości